Reacties
Reacties 651 - 700 van 1140
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Olaf Haasnoot | Ik dacht aan Theo, die aan het begin staat van een… | 12 aug. '21 |
| Rineke en Theo Haasnoot | Dank je wel👍 | 12 aug. '21 |
| Cock | Beste fietsers, het standbeeld is van Skanderbeg die… | 12 aug. '21 |
| Ellen | Hoy Wat een prachtige zonsondergang,Fijn dat jullie… | 11 aug. '21 |
| Tineke | Wat een belevenissen allemaal. Een echt avontuur wat… | 11 aug. '21 |
| Olaf Haasnoot | Het lijkt wel alsof jullie nu meer observeren dan… | 10 aug. '21 |
| Ellen | Hoy Heel verstandig om vroeg optie staan ,De slaap… | 10 aug. '21 |
| Jan Tuijp | Gaan we doen. We komen niet uitgesproken over jullie… | 10 aug. '21 |
| Ellen | Hoy Het is geruststellend dat jullie zo vaak in een… | 9 aug. '21 |
| Rineke en Theo Haasnoot | Wij zijn benieuwd wat jullie straks ervaren in Durres.… | 9 aug. '21 |
| Jan Tuijp | Wij gaan morgen naar Durres, en zijn jullie al vertrokken?… | 9 aug. '21 |
| Rineke en Theo Haasnoot | Wat lief 🥰 | 9 aug. '21 |
| Ruud Minis | Als ik jou zie, word ik altijd blij. 😘😘 | 9 aug. '21 |
| Rineke en Theo Haasnoot | Ik dacht al” waar blijf je” 😂 | 9 aug. '21 |
| Rineke en Theo Haasnoot | Hoi Ruud Ik weet niet of vloggen wel zo’n goed idee… | 9 aug. '21 |
| Rineke en Theo Haasnoot | Hoi Jan. Wat een verassing jullie reactie. Super leuk… | 9 aug. '21 |
| Ruud Minis | Jullie denken natuurlijk, hé weinig reactie van Ruud.… | 9 aug. '21 |
| Olaf Haasnoot | Wij zijn ondertussen ook in contact met 2 bekende… | 8 aug. '21 |
| Jan Tuijp | Wat leuk dat we jullie ontmoet hebben in Ohrid. Nu… | 8 aug. '21 |
| Ellen | Hoy Dagje te laat reactie, Maar ik had een begrafenis… | 8 aug. '21 |
| Tineke | Jeetje wat een klim. En Theo zonder accu. Maar het… | 8 aug. '21 |
| Cock | Begrijp ik het goed dat jullie alweer op de terugweg… | 8 aug. '21 |
| Trudy en Andre | De fietsaccu is opgeladen. Nu die van jullie zelf… | 7 aug. '21 |
| Olaf Haasnoot | Mooi hoor en fijn, dat Theo ook zo sterk was om naar… | 7 aug. '21 |
| Irene en Jaap | Jeetje, Rineke, wat een goed idee om een fles water… | 7 aug. '21 |
| Irene en Jaap | Prachtig, echt een super mooie plek. | 7 aug. '21 |
| Ellen | Bedankt Rineke Wij begrijpen elkaar Ik geniet iedere… | 6 aug. '21 |
| Joke van Valkenburg | Geweldig jullie zijn toppers. Ik ben trots op jullie,… | 6 aug. '21 |
| Trudy en Andre | Wat een prestatie, daar kunnen jullie trots op zijn.… | 6 aug. '21 |
| Piet en Marijke | Gefeliciteerd met het verwezenlijken van jullie doel!!!… | 6 aug. '21 |
| Rineke en Theo Haasnoot | Hoi Ellen. Bedankt voor je reacties. We zijn inderdaad… | 6 aug. '21 |
| Ellen | Hoy Gefeliciteerd weer een mijlpaal Moeten jullie… | 6 aug. '21 |
| Parry | Gefeliciteerd, ontzettend trots op jullie zeg!!!!!… | 6 aug. '21 |
| Tineke | Gefeliciteerd , geweldig dat jullie je doel hebt bereikt.… | 6 aug. '21 |
| Olaf Haasnoot | Geen helaas, maar hellas. Gefeliciteerd. 3000 km klinkt… | 6 aug. '21 |
| Carolien | Ongelofelijk Rien en Theo , petje af, respect!! Weer… | 6 aug. '21 |
| Irene en Jaap | Gefeliciteerd, wat een mijlpaal en wat een belevenissen. | 6 aug. '21 |
| Ellen | Hoy Leuk verslag Jullie worden nog echt vacantiegangers… | 5 aug. '21 |
| Irene en Jaap | Goed idee van die ORS, dat geeft de nodige zouten… | 4 aug. '21 |
| Olaf Haasnoot | Samen zijn jullie een sterk team. Knap hoor om bij… | 3 aug. '21 |
| Rineke en Theo Haasnoot | Goed zo . 👍 | 3 aug. '21 |
| Co Oomen | Hoi Rineke. Hij vertrekt héél vroeg...5 of 6 uur… | 3 aug. '21 |
| Ellen | Hoy Het gezegde oud en wijs genoeg is toch van toepassing… | 3 aug. '21 |
| Ellen | Hoy Het gezegde oud en wijs genoeg komt toch uit Fijn… | 3 aug. '21 |
| Rineke en Theo Haasnoot | Hoi Co. Na 12 uur is het hier niet meer te doen om… | 3 aug. '21 |
| Co Oomen | Hoi Theo en Rineke, ook Vincent LOOPT te zweten in… | 3 aug. '21 |
| Ellen | Hoy Wat hoor ik verstandige plannen ,Goed dat jullie… | 2 aug. '21 |
| Piet en Marijke | Goed om je aan te passen aan de hitte, dan blijven… | 2 aug. '21 |
| Tineke | Wat goed dat jullie nu in Macedonië zijn. En wat… | 2 aug. '21 |
| Olaf Haasnoot | Wat heerlijk in een bus met airco. Dit weer is ook… | 2 aug. '21 |


- Ellen: Hoy R en T Hier hebben we…
- Olaf Haasnoot: Heel Europa heeft een hittegolf.…
- Andre: Wij tikken momenteel (14.00…
- Irene en Jaap: Ja, de hitte. Je lichaam…
- Marleen Maurits: Prachtig Italië! Wel erg…
Alle reacties »