Reacties

Reacties 651 - 700 van 1140

Naam Reactie Datum
Olaf Haasnoot Ik dacht aan Theo, die aan het begin staat van een… 12 aug. '21
Rineke en Theo Haasnoot Dank je wel👍 12 aug. '21
Cock Beste fietsers, het standbeeld is van Skanderbeg die… 12 aug. '21
Ellen Hoy Wat een prachtige zonsondergang,Fijn dat jullie… 11 aug. '21
Tineke Wat een belevenissen allemaal. Een echt avontuur wat… 11 aug. '21
Olaf Haasnoot Het lijkt wel alsof jullie nu meer observeren dan… 10 aug. '21
Ellen Hoy Heel verstandig om vroeg optie staan ,De slaap… 10 aug. '21
Jan Tuijp Gaan we doen. We komen niet uitgesproken over jullie… 10 aug. '21
Ellen Hoy Het is geruststellend dat jullie zo vaak in een… 9 aug. '21
Rineke en Theo Haasnoot Wij zijn benieuwd wat jullie straks ervaren in Durres.… 9 aug. '21
Jan Tuijp Wij gaan morgen naar Durres, en zijn jullie al vertrokken?… 9 aug. '21
Rineke en Theo Haasnoot Wat lief 🥰 9 aug. '21
Ruud Minis Als ik jou zie, word ik altijd blij. 😘😘 9 aug. '21
Rineke en Theo Haasnoot Ik dacht al” waar blijf je” 😂 9 aug. '21
Rineke en Theo Haasnoot Hoi Ruud Ik weet niet of vloggen wel zo’n goed idee… 9 aug. '21
Rineke en Theo Haasnoot Hoi Jan. Wat een verassing jullie reactie. Super leuk… 9 aug. '21
Ruud Minis Jullie denken natuurlijk, hé weinig reactie van Ruud.… 9 aug. '21
Olaf Haasnoot Wij zijn ondertussen ook in contact met 2 bekende… 8 aug. '21
Jan Tuijp Wat leuk dat we jullie ontmoet hebben in Ohrid. Nu… 8 aug. '21
Ellen Hoy Dagje te laat reactie, Maar ik had een begrafenis… 8 aug. '21
Tineke Jeetje wat een klim. En Theo zonder accu. Maar het… 8 aug. '21
Cock Begrijp ik het goed dat jullie alweer op de terugweg… 8 aug. '21
Trudy en Andre De fietsaccu is opgeladen. Nu die van jullie zelf… 7 aug. '21
Olaf Haasnoot Mooi hoor en fijn, dat Theo ook zo sterk was om naar… 7 aug. '21
Irene en Jaap Jeetje, Rineke, wat een goed idee om een fles water… 7 aug. '21
Irene en Jaap Prachtig, echt een super mooie plek. 7 aug. '21
Ellen Bedankt Rineke Wij begrijpen elkaar Ik geniet iedere… 6 aug. '21
Joke van Valkenburg Geweldig jullie zijn toppers. Ik ben trots op jullie,… 6 aug. '21
Trudy en Andre Wat een prestatie, daar kunnen jullie trots op zijn.… 6 aug. '21
Piet en Marijke Gefeliciteerd met het verwezenlijken van jullie doel!!!… 6 aug. '21
Rineke en Theo Haasnoot Hoi Ellen. Bedankt voor je reacties. We zijn inderdaad… 6 aug. '21
Ellen Hoy Gefeliciteerd weer een mijlpaal Moeten jullie… 6 aug. '21
Parry Gefeliciteerd, ontzettend trots op jullie zeg!!!!!… 6 aug. '21
Tineke Gefeliciteerd , geweldig dat jullie je doel hebt bereikt.… 6 aug. '21
Olaf Haasnoot Geen helaas, maar hellas. Gefeliciteerd. 3000 km klinkt… 6 aug. '21
Carolien Ongelofelijk Rien en Theo , petje af, respect!! Weer… 6 aug. '21
Irene en Jaap Gefeliciteerd, wat een mijlpaal en wat een belevenissen. 6 aug. '21
Ellen Hoy Leuk verslag Jullie worden nog echt vacantiegangers… 5 aug. '21
Irene en Jaap Goed idee van die ORS, dat geeft de nodige zouten… 4 aug. '21
Olaf Haasnoot Samen zijn jullie een sterk team. Knap hoor om bij… 3 aug. '21
Rineke en Theo Haasnoot Goed zo . 👍 3 aug. '21
Co Oomen Hoi Rineke. Hij vertrekt héél vroeg...5 of 6 uur… 3 aug. '21
Ellen Hoy Het gezegde oud en wijs genoeg is toch van toepassing… 3 aug. '21
Ellen Hoy Het gezegde oud en wijs genoeg komt toch uit Fijn… 3 aug. '21
Rineke en Theo Haasnoot Hoi Co. Na 12 uur is het hier niet meer te doen om… 3 aug. '21
Co Oomen Hoi Theo en Rineke, ook Vincent LOOPT te zweten in… 3 aug. '21
Ellen Hoy Wat hoor ik verstandige plannen ,Goed dat jullie… 2 aug. '21
Piet en Marijke Goed om je aan te passen aan de hitte, dan blijven… 2 aug. '21
Tineke Wat goed dat jullie nu in Macedonië zijn. En wat… 2 aug. '21
Olaf Haasnoot Wat heerlijk in een bus met airco. Dit weer is ook… 2 aug. '21

1  « Vorige 10 11 12 13 14 15 16 17 18 Volgende »  ...