Vrijdag 6 augustus

6 augustus 2021 - Bitola, Macedonië

Yes 🙌 we hebben ons doel bereikt . Griekenland!!!!

ongelovelijk. 3000 km van huis . Toen we aan dit avontuur begonnen was Griekenland leuk om dit als doel te hebben maar in de praktijk betekent dat : heel ver weg, door weer en wind, goede wegen, slechte wegen, verkeerde wegen, camping , kamer boeken, zoeken . En dan iedere keer weer een nieuwe grens over . Het gevoel dat hebben we ook weer bereikt. .Morgen richting Albanië. Ohrid meer. We zijn benieuwd hoe het daar is.

1. Jaap en Irene:
    6 augustus 2021
    Gefeliciteerd, wat een mijlpaal en wat een belevenissen.
  2. Tineke:
    6 augustus 2021
    Gefeliciteerd , geweldig dat jullie je doel hebt bereikt.
    Petje af hoor voor jullie.
  3. Parry:
    6 augustus 2021
    Gefeliciteerd, ontzettend trots op jullie zeg!!!!! ❤️
  4. Ellen Schade:
    6 augustus 2021
    Hoy Gefeliciteerd weer een mijlpaal Moeten jullie niet iets bekijken in Griekenland of zijn jullie weer echt fietsers geworden Doel bereikt en snel er weer uit Jullie zijn al weer 5 weken op de fiets Sukses met de rest Blijf het rustig aan doen Het is VAKANTIE Gr E
  5. Rineke Haasnoot:
    6 augustus 2021
    Hoi Ellen. Bedankt voor je reacties. We zijn inderdaad fietsers die genieten van het avontuur op onze manier. Groetjes
  6. Trudy en Andre:
    6 augustus 2021
    Wat een prestatie, daar kunnen jullie trots op zijn. Van alles beleefd, maar ook overleefd! Gefeliciteerd.
  7. Joke:
    6 augustus 2021
    Geweldig jullie zijn toppers. Ik ben trots op jullie, respect.
  8. Ellen Schade:
    6 augustus 2021
    Bedankt Rineke Wij begrijpen elkaar Ik geniet iedere avond van jullie verslag Wrlterusten op Griekse bodum