Zondag 8 augustus.

8 augustus 2021 - Ohrid, Macedonië

Dagje Ohrid.
heerlijk geslapen en een fantastisch ontbijt .
Appartement waar we vannacht waren had helaas geen kamer vrij voor de komende nacht . De gastvrouw heeft geregeld dat wij een appartement konden huren van een vriend van haar midden in Ohrid. De vriend stond op de afgesproken plaats te wachten op ons om het appartement aan te wijzen. Het is eigenlijk zijn woning die hij verhuurt. wel leuk . Het is een flatgebouw en het appartement is op de 4 de etage. Met een lift. Helaas geen airco of ventilator . Hopelijk kunnen we vannacht slapen.
met de fiets naar het oude centrum. Een aantal kerken bezocht met oude fresco’s , een fort . Leuke stad met gezellige straatjes . Heel kamers te huur , veel Nederlanders . Onderweg kwamen een Nederlands echtpaar tegen met wie we een poosje gepraat hebben over vakanties . Hij was met zijn vrouw op vakantie en heeft heel veel gereist. Was in noord Korea geweest en vertelde zijn ervaringen. Hij was Bas gitarist bij BZN geweest. Jan Tuyl. Hij komt ook uit Volendam en kent de fam Haasnoot .  Hij had al een bekend gezicht voor mij, maar kom hem niet echt plaatsen.  Leuk hoor een bekende Nederlander. Eind van de middag zijn we naar het meer geweest. Heerlijk gezwommen . Lekker in de schaduw gezeten . Morgen naar Albanië .

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Olaf:
    8 augustus 2021
    Wij zijn ondertussen ook in contact met 2 bekende nederlanders, die al meer dan 3000 km hebben gefietst en wat zijn jullie gespierd. Mooi al die frescos. Heb het goed met elkaar.
  2. Ruud Minis:
    9 augustus 2021
    Jullie denken natuurlijk, hé weinig reactie van Ruud. Klopt, maar ik lees alles. Jullie gaan lekker, al een mooie tocht gemaakt en hebben er plezier in. Dat is jullie doel toch. Misschien een tip voor de volgende reis om ook te gaan vloggen.
    Maar voor nu: rij voorzichtig.
  3. Rineke Haasnoot:
    Hoi Ruud
    Ik weet niet of vloggen wel zo’n goed idee is. Dan zie je ons continue. Ben je daar blij mee ? 💋
  4. Ruud Minis:
    9 augustus 2021
    Als ik jou zie, word ik altijd blij. 😘😘
  5. Rineke Haasnoot:
    Wat lief 🥰