Uitzicht vanuit de kamer op het meer van ohrid

7 augustus 2021

1. Jaap en Irene:
    7 augustus 2021
    Prachtig, echt een super mooie plek.
  2. Jan Tuijp:
    8 augustus 2021
    Wat leuk dat we jullie ontmoet hebben in Ohrid. Nu we jullie reisverhalen gelezen hebben zijn we no meer onder de indruk van wat jullie doen, en dat dan ook nog eens op de fiets, geweldig zeg!! Veel plezier, we blijven jullie graag volgen!
  3. Rineke Haasnoot:
    9 augustus 2021
    Hoi Jan. Wat een verassing jullie reactie. Super leuk dat jullie kunnen meelezen. Ook wij vonden de ontmoeting bijzonder. Wat hebben jullie al veel gereisd en interessante dingen gezien. Ze zijn wel een beetje jaloers natuurljk.
    Zijn jullie al in Durres ? Groetjes Theo en Rineke
  4. Jan Tuijp:
    9 augustus 2021
    Wij gaan morgen naar Durres, en zijn jullie al vertrokken? We zouden jullie wellicht morgen zo maar eens tegen kunnen komen….. groeten Jan en Mary
  5. Rineke Haasnoot:
    9 augustus 2021
    Wij zijn benieuwd wat jullie straks ervaren in Durres. Laat het ons maar weten als je wilt . Groetjes.
  6. Jan Tuijp:
    10 augustus 2021
    Gaan we doen. We komen niet uitgesproken over jullie fietsavonturen, zelfs kookapparatuur mee. Dit is het echte bikkelwerk, daar zijn wij maar kneusjes bij hoor…
  7. Ellen Schade:
    12 augustus 2021
    Hoy Hoe is het met de warmte De hittegolf achter jullie gelaten? Wel leuk om door deze landen te fietsen, Wat is het toch in veel landen ,dat je wel de mannen maar niet de vrouwen ziet ,Het klinkt wel geruststellend het slapen in de hotels Blijf genieten en fijne dag morgen Gr E
  8. Jan Tuijp:
    13 augustus 2021
    Wat hebben jullie een topprestaie geleverd, wij hebben dezelfde route vanuit Ohrid via Albanie naar Montenegro gereden ( in onze auto met airco) en hebben vaak over jullie gesproken. In die hitte en dat bergachtige landschap. Maar jullie gingen heel vroeg op pad, anders kan het ook niet! Durres was niet meer te vergelijken met wat wij er in 1994 van zagen, maar zoals jullie al zeiden: veel vuil overal, slooppanden en bouwputten. Wij zijn nu in Kotor Montenegro, echt fantastisch, wel veel toeristen, maar begrijpelijk, want heel origineel historisch, ( Old Town) we waren vandaag ook in Perast, ook wel historisch intessant. Vooral savonds in Kotor buiten overal passende klassieke muziek! We gaan morgen naar Kriatie. Veel succes bikkels!! Mvg Jan en Mary
  9. Jan Tuijp:
    19 augustus 2021
    Jeetje wat vervelend voor jullie, dat incident met Rieneke, hopelijk knapt ze snel op! We zijn nu nog in Kroatie, en gaan morgen naar Leibnitz, maar als we nog wat voor jullie kunnen doen horen we dat graag!