Reacties
Reacties 101 - 150 van 1134
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Paul Cora | Hoi Rineke & Theo, fijn dat jullie weer bijna… | 30 jul. '24 |
| Joke van Valkenburg | Fijn dat jullie er weer zijn, tot gauw Groetjes Joke | 30 jul. '24 |
| Caspar en Jose | Welkom thuis weer, leuk om mee te mogen reizen op… | 30 jul. '24 |
| Andre | Welkom in ons knusse Nederland. Fijn dat jullie weer… | 30 jul. '24 |
| Piet en Marijke | Zo te horen ruiken jullie de stal al een beetje, maar… | 29 jul. '24 |
| Ellen | Hoy R en T Nou jullie zijn zeker dichtbij Nemen jullie… | 28 jul. '24 |
| Olaf | Wat heerlijk zo'n huisje naast je tent. Kan je… | 28 jul. '24 |
| Andre | Jullie hebben een mooi reisverslag geschreven en weer… | 27 jul. '24 |
| Monique | He buurtjes, jullie gaan lekker. Mooie plekjes bezoeken… | 26 jul. '24 |
| Ellen | Hoy R en T Zal wel weer wat vertrouwt zijn op Duits… | 26 jul. '24 |
| Ellen | Hoy R en T Ik geniet ervan hoe jullie echte toeristen… | 22 jul. '24 |
| Olaf | Die gekleurde huizen doen me denken aan Denemarken… | 22 jul. '24 |
| Joke van Valkenburg | Ziet er mooi uit, Poznan. Die croissant was vast heel… | 22 jul. '24 |
| Marc en Nancy | O nee, weer grind?!😂 | 19 jul. '24 |
| Olaf | Wat heerlijk, al die oogst en daarnaast jullie oogst,… | 19 jul. '24 |
| Ellen | Hoy R en T Wat goed dat er daar aan de Oekraïne wordt… | 18 jul. '24 |
| Andre | Bijzonder dat ze zich bekommeren over de mensen uit… | 18 jul. '24 |
| Olaf | Wat leuk te lezen over Warschau. Over de prachtige… | 16 jul. '24 |
| Trudy en Andre | Nooit geweten dat Warschau zo mooi is. En jullie kunnen… | 16 jul. '24 |
| Rineke en Theo Haasnoot | Super. Zou wel erg leuk zijn een nieuw jong hondje | 16 jul. '24 |
| Ellen | Hoy R en T Leuk. Dat jullie plezier hebben gekregen… | 15 jul. '24 |
| Caspar en Jose | niet vergeten Borsjt te eten, veel plezier daar. | 15 jul. '24 |
| Ellen | Hoy R en T. Hier ben ik weer , Ben een paar dagen… | 15 jul. '24 |
| Olaf | Wat hebben jullie geluk gehad ,dat het onweer en de… | 14 jul. '24 |
| Monique | He buurtjes, wat een leuk reisverslag. Fijn dat jullie… | 14 jul. '24 |
| Andre | Jullie hebben last van de warmte, maar wij hebben… | 12 jul. '24 |
| Marc en Nancy | Ik wist niet dat ooievaars zulke slechte ouders zijn🙄… | 11 jul. '24 |
| Olaf | Hier zie ik echt een gemotoriseerde fiets. Een bromfiets.… | 11 jul. '24 |
| Olaf | Ik had gewild om achterop te springen. Het lijkt me… | 9 jul. '24 |
| Ellen | Hoy R en T Met een echte fietsroute zullen de paden… | 9 jul. '24 |
| Paul Cora | Hoi Rineke & Theo, leuk om te lezen dat jullie… | 8 jul. '24 |
| Irene en Jaap | Wauw elanden, dat is inderdaad een cadeautje, mooie… | 8 jul. '24 |
| Caspar en Jose | Jeetje 5 weken, benieuwd hoeveel energie en zin jullie… | 8 jul. '24 |
| Ada | Klinkt als een ontspannen tocht. Fijn dat het zo geregeld… | 8 jul. '24 |
| Rineke en Theo Haasnoot | Wat balen zeg dat je fiets gestolen is. Hier in Litouwen… | 6 jul. '24 |
| Monique | Wat bijzonder dat jullie op plekken komen waar niet… | 6 jul. '24 |
| Ada | Hallo luitjes, jammer dat het weer niet mee werkt… | 6 jul. '24 |
| Olaf | Vilnius, ik maakte er eerst van Vuilnis, het verschilt… | 6 jul. '24 |
| Trudy en Andre | Nooit gedacht dat Vilnius zo'n mooie moderne… | 6 jul. '24 |
| Ellen | Hoy R en T Warbis dit een heel andere reis dan de… | 5 jul. '24 |
| Olaf | Wat jammer, dat mensen zo geleerd zijn op elkaar te… | 5 jul. '24 |
| Ellen | Hoy R en T .Ja je zal er aan moeten wennen ,dat de… | 4 jul. '24 |
| Ada | Wie geen natte schoenen wil hebben moet slim zijn! | 2 jul. '24 |
| Ellen | Hoy R en T Ben net 3 dg geweest in een verbouwd oud… | 2 jul. '24 |
| Ellen | Reactie bij de volgende op maandag Ellen | 2 jul. '24 |
| Olaf | Diabetes mellitus is honingzoete doorstroming en de… | 2 jul. '24 |
| Olaf | Leuk verhaal over die schoenen. Wij maakten die droog… | 2 jul. '24 |
| Piet en Marijke | Haha, wat een ontzetten en originele leuke vakantiefoto. | 1 jul. '24 |
| Monique | Zijn de mensen niet geïnteresseerd in jullie?? Zo… | 28 jun. '24 |
| Olaf | Gefeliciteerd met Liam. Wat vreemd dat mensen zo afstandelijk… | 28 jun. '24 |


- Piet en Marijke: Goed dat jullie de plannen…
- Tineke: Hier in Nederland ook zo.n…
- Ellen: Hoy R en T Heb jullie even…
- Olaf: geen makkelijke wegen, maar…
- Tineke: Wat een belevenissen weer.…
Alle reacties »