Reacties
Reacties 151 - 200 van 1134
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Ellen | HoyR en T Gefeliciteerd met Liam ,Wat fijn dat het… | 27 jun. '24 |
| Andre | En nog gefeliciteerd met Liam. Zouden we bijna vergeten. | 27 jun. '24 |
| Andre | Wat een leuk verhaal, maar wat bijzonder dat jullie… | 27 jun. '24 |
| Olaf | Wat een afstanden fietsen jullie en jullie hebben… | 26 jun. '24 |
| Marc en Nancy | Wat een afstand zitten jullie al op hè! Misschien… | 26 jun. '24 |
| Ellen | Hoy R en T Goede dag gehad Lekker weer en flink opgeschoten… | 25 jun. '24 |
| Andre | Jammer dat jullie geen eland hebben gezien, maar verder… | 25 jun. '24 |
| Ellen | Hoy R en T Wat leuk dat jullie nu ook in grotere steden… | 24 jun. '24 |
| Olaf | Je beschrijft Riga als een toeristische trekpleister.… | 24 jun. '24 |
| Andre | Wat een imposante gebouwen staan er op de foto. Nog… | 24 jun. '24 |
| Andre | Toch wel imposante gebouwen die op de foto’s te… | 24 jun. '24 |
| Caspar en Jose | Nou zijn we via jullie toch nog een beetje in (onze… | 23 jun. '24 |
| Monique | Klinkt weer als een heel avontuur. Maar jullie overdenken… | 23 jun. '24 |
| Paul Cora | Erg leuk om jullie te volgen. Zal af en toe best spannend… | 23 jun. '24 |
| Olaf | Wat veel indrukken in een voor mij compleet onbekend… | 22 jun. '24 |
| Joke van Valkenburg | Fijn dat het weer nu mee werkt. En die grindpaden......ja… | 22 jun. '24 |
| Rineke en Theo Haasnoot | Hoi Wij merken absoluut geen spanningen. Het leven… | 22 jun. '24 |
| Andre | Hebben jullie iets gemerkt van spanningen w.b. eventuele… | 21 jun. '24 |
| Olaf | Hier begint het mooie weer. Eindelijk. Wie weet met… | 20 jun. '24 |
| Caspar en Jose | hoe zit het met religie in de Baltische staten? In… | 20 jun. '24 |
| Ellen | Hoy R en T jammer dat het weer niet bijzonder is Maar… | 19 jun. '24 |
| Ellen | Hoy R en T Jammer hè dat al deze landen zo moderniseren… | 19 jun. '24 |
| Andre | Nou, dat Litouwen zo modern is, hadden we toch echt… | 19 jun. '24 |
| Olaf | een bijzondere foto van...een klooster denk ik. geen… | 18 jun. '24 |
| Olaf | Hier worden we telkens bang gemaakt voor het Russische… | 18 jun. '24 |
| Monique | hoi buurtjes, leuk om jullie weer te volgen tijdens… | 17 jun. '24 |
| Ellen | Hoy R en T Heerlijk de zon.jullie gaan wel hard Litouwen… | 17 jun. '24 |
| Andre | Fijn dat het nu mooier weer wordt, dat fietst een… | 16 jun. '24 |
| Irene en Jaap | Mooie belevenissen weer en leuke verhalen. Fijn dat… | 16 jun. '24 |
| Caspar en Jose | Heerlijk zo'n, daar wachten wij ook op! Wat stoer… | 16 jun. '24 |
| Feline Haasnoot | Super leuk om weer te horen hoe het gaat met jullie… | 16 jun. '24 |
| Ellen | Hoy R en T Het blijft tobben met de fietspaden Ik… | 15 jun. '24 |
| Feline Haasnoot | Jammer dat jullie zo moesten omrijden en die sleutel… | 14 jun. '24 |
| Rineke en Theo Haasnoot | Succes Olaf aanstaande zondag 👍 | 13 jun. '24 |
| Ellen | Hoy R en T Leuk dat jullie nu toch wat meer steden… | 13 jun. '24 |
| Olaf | Was Gdansk niet de stad waar het woord solidarinosk… | 13 jun. '24 |
| Andre | Gezellig verhaal en mooie foto’s! We duimen voor… | 12 jun. '24 |
| Monique | Hallo buurtjes, een late reactie van mij maar ik ben… | 11 jun. '24 |
| Olaf | We waren in Vlissingen en bij toeval zagen we de tall… | 11 jun. '24 |
| Andre | Nou jullie hebben wel gepresteerd; 120 km op een dag… | 11 jun. '24 |
| Ellen | Hoy R en T Ja Polen is groot en hebben weinig inwoners… | 10 jun. '24 |
| Feline Haasnoot | Gefeliciteerd 🥳 ze is echt super schattig 😍 | 10 jun. '24 |
| Ada | Gefeliciteerd! Wat een geweldig nieuws en wat een… | 9 jun. '24 |
| Olaf | Ook gefeliciteerd met Olivia June, wat een mooie naam.… | 9 jun. '24 |
| Paul Cora | Hoi Rineke & Theo, van harte gefeliciteerd met… | 9 jun. '24 |
| Carolien en Richard | Gefeliciteerd met kleine Olivia june, gelukkig alles… | 8 jun. '24 |
| Joke van Valkenburg | Wat een lief klein meisje, gefeliciteerd met jullie… | 8 jun. '24 |
| Ellen | Hoy R T Van harte gefeliciteerd met de kleine kleindochters… | 8 jun. '24 |
| Caspar en Jose | Gefeliciteerd met jullie kleindochter, wat een piepklein… | 8 jun. '24 |
| Ellen | Hoy R en T jammer van het weer ,maar met z,n lange… | 7 jun. '24 |


- Piet en Marijke: Goed dat jullie de plannen…
- Tineke: Hier in Nederland ook zo.n…
- Ellen: Hoy R en T Heb jullie even…
- Olaf: geen makkelijke wegen, maar…
- Tineke: Wat een belevenissen weer.…
Alle reacties »