Zondag 9 juli

9 juli 2023 - Pedrouzo, Spanje

We hebben de prachtige cathedraal van Santiago gezien. Prachtige kerk . Het was erg druk. Hele groepen wandelaars komen luid zingend het plein op voor de cathedraal. Veel straatjes met veel souvenirs winkeltjes leidden je naar het plein. Veel groepen toeristen en dat gaat zo het hele jaar door . We zijn nu op een camping 20 km voorbij Santiago. Zoals al eerder gezegd zitten we op de helft van de reis en de km. Het is dus nog wel een groot stuk terug. We hebben gekeken hoe we zullen gaan rijden . Ws wordt het toch via het binnenland maar het kan zomaar veranderen.

1. Ellen Schade:
    9 juli 2023
    Hoy R en T Santiago kunnen jullie dus afvinken Hebben jullie nog het zwaaiende wierookvat gezien ? Ja heel zfrankrijk en België door is een heel end Al zullen de wegen wel beter zijn Sukses met puzzelen Neem wat meer ruimte voor bezienswaardigheden en rust Sukses Gr E
  2. Cock:
    10 juli 2023
    Mooie foto's en wat een reis die jullie maken. Als je kans ziet om via Salamanca te reizen moeten jullie dat zeker doen. Ook een schitterende stad. Bruisend van het leven vanwege de vele universiteiten maar ook met schitterende (kerkelijke) gebouwen en geschiedenis.
    Succes en nog veel plezier Cock
  3. Olaf:
    10 juli 2023
    Jullie hebben al zoveel meegemaakt. Wat zou je nu door willen geven van deze reis aan je kleinkinderen? Dan kunnen ze later in je voetsporen fietsen. Een vraag die ik heb is. Jullie zien mooie Cathedralen en ze zijn pompeus, barok zou ik zeggen, maar jullie fietsen heel eenvoudig. Hoe is dat te verbinden met elkaar. Eenvoud naast overvloed. Ik herinner me een Latijnse mis en toch kon dat naast een leven van gezelligheid en vreugde.Nou ja zomaar wat vragen. Ik ga nog lekker even tv kijken. Houdt er zeker de gezelligheid op na