Zondag 30 juli

30 juli 2023 - Germigny-des-Prés, Frankrijk

Hoera !!!! Vandaag geen regen en mee wind . Wat hebben we een geluk. Ook met de prachtige fietstocht. We rijden uren door de bossen maar horen zelden vogels . Heel veel naaldbomen en varens .  Weer een stuk langs de Loire gefietst. We waren niet de enige . We hebben tot nu toe voor ons een van de prachtigste kastelen gezien in Chambord. Zie foto . Ik heb mijn vestje ergens laten liggen vandaar het charmante Rabo vest. Het is een kasteel uit de 17 de eeuw dat gebruikt werd als jacht slot . We hebben weer een camping aan de Loire. Hier en daar wat met mensen op de camping een praatje gemaakt . Volgens het weerbericht wordt het nog 1 dag redelijk en daarna 3 dagen regen , jammer

1. José Van Opstal:
    30 juli 2023
    Leuke foto van jullie, jullie zien er goed uit ook.
  2. Olaf:
    31 juli 2023
    Ik zie op de foto wel 2 mensen, die een tweede huis hebben. Lijkt me wel duur in het achterstallig onderhoud. Theo kijkt heel bedenkelijk en Rineke hoopt weer op een jacuzzi in een van de vertrekken. Tegenwoordig maken ze een serie van de verbouwing voor op de tv, maar deze foto is ook al mooi. Nou ja, dan maar weer doorfietsen en gelukkig voor de wind!!! Lijkt me leuk om even weg te dromen in wat je ziet. Hier komen veel plezier vaartuigen over de Waal en allemaal nat. Dan lekker de stad in en weer wat lekkers kopen en er samen van genieten. Hier is het de komende dagen regen. Ik denk dat de horeca het niet zo erg vindt. Jullie veel plezier.
  3. Ellen Schade:
    31 juli 2023
    Hoy R en T Ja het blijft Zeuren over het weer , In het Zuiden warm,te warm Dichter bij huis Regen ,te veel regen En gelukkig kan de mensheid zich er niet mee bemoeien,en er niets aan veranderen,we moeten het er mee doen en het beste er van maken Wij zitten in de natste week van het jaar ,De regen van de hele maand Aug valt in deze eerste week Dus lekker doorfietsen regen of geen regen. het meeste valt er naast en er zijn ook nog treinen om versnelt droog thuis te komen Het moet wel leuk blijven het is geen moeten Morgen Sukses Gr E