Maandag 10 juli

10 juli 2023 - Lugo, Spanje

Er hing vanmorgen een enorme mist . Alles was drijfnat. Zelfs de onderkant van de slaapzakken . Best wel koud . 15 graden . Ik heb een lange broek aangedaan en een vestje. Theo heeft dit niet nodig . Onderweg de vele pelgrims . Dit is dan ook de pelgrim route. De accu van de fiets van Theo heeft wat kuren . Wat sneller leeg waardoor de wissel eerder moest . Na ongeveer 40 km. Maar waar is de accu en de oplader gebleven? Alles nagezocht. Niet te vinden. Het kan niet anders dan dat het op de camping is achter gebleven. De opladers lagen in een heel andere ruimte vandaar dat we het vergeten waren .In het dorp waar we waren is Theo al liftend naar de camping gegaan . En inderdaad lag alles nog op de camping . Terug ging het liften moeilijker. Er kwam een flex bus langs en daar is hij meegegaan tot het dorp waar ik zat te wachten . Heeft ongeveer 2 uur geduurd . Maar nu moesten we nog naar het hotel wat we gereserveerd hadden . Ongeveer nog 45 km . Berg op en berg af . Zeer vermoeiend en het schiet ook niet op . Temp was ook 33 graden. Maar we zijn er weer. Heerlijke kamer en nu maar uitrusten.

herkent iemand ons verhaal van spullen vergeten ?

1. Trudy en Andre:
    10 juli 2023
    Nou, dat heerlijke hotel hebben jullie wel verdiend na al die hobbels!
  2. Ellen Schade:
    10 juli 2023
    Hoy R en T Dit verhaal is zo bekend onder vakantiegangers De hotels hebben dozen vol met spullen voor de media Snoertjes accu,s lampen en alles wat je maar kan vergeten en vooral als het ergens niet zichtbaar ligt Schiphol heeft eens per jaar een veiling van alle spullen die overal worden vergeten Het gezegde alles is te koop in het vakantieland En je bent een goede vakantieganger als je dit soort zaken met een lach kan oplossen en niet Boos op elkaar te worden.Mij heeft het een keer 100 dollar gekost om dat ik niet gecontroleerd had.of mijn koffer was ingeladen op weg naar het vliegtuig,toen moest iemand met een taxi terug aar het hotel om de koffer te halen,Wens jullie een rustige dag en nacht en morgen Goed weer en een fijne fietsdag Gr E
  3. Olaf:
    11 juli 2023
    Vergeten, ik doe het steeds meer en Riet maakt dan lijstjes, heb je dat en dat al ingepakt? Het is verloren tijd en bij ouderdom hoort dus verloren tijd . Nou ja, terwijl sommige nare dingen zou je willen vergeten en die komen zomaar terug. Ik word meestal wat stil als ik iets ben vergeten en daarna heel inventief om alles weer in orde te brengen. Dus een herkenbaar verhaal, maar soms, dacht ik achteraf of dat wel de juiste oplossing was geweest. rustig blijven is dan een hele kunst, zeker bij een accu, die je niet kan vervangen. Gelukkig moesten jullie nog 45 km fietsen na dit alles, even de gedachten verzetten. Een baaldag, maar niemand is perfect. Het gaat voor mij niet om de schuldvraag,want daar schiet je niets mee op. Hoe kunnen we dit oplossen? en heus het zal nog wel eens gebeuren. Een goede vakantie!!!
  4. Tineke:
    12 juli 2023
    O wat een geluk dat de oplader en de accu nog op de camping lagen.
    Wat zou je zonder moeten doen. Ik neem mijn petje af voor jullie uithoudings vermogen. Wat een conditie hebben jullie.
    Maar daarom beleven jullie ook zo veel. Top hoor. Nog veel plezier.😘