Maandag 31 juli

31 juli 2023 - Pont-sur-Yonne, Frankrijk

Waarschijnlijk de laatste dag zonder regen. Het was vandaag echt een heerlijke zonnige dag , windje mee wat al een paar dagen is . Wat fietst dat makkelijk . We hebben de route gekozen langs Parijs . De bedoeling was een camping in Sens . Heel stuk langs de Loire gereden met de nodige kastelen. Verder heeft ieder dorp wel een oud kerkje. Deur is op slot dus binnen kijken is niet mogelijk. . De camping bleek bij aankomst een camper camping te zijn . Beetje jammer. Moesten we weer 15 km verder voor een andere camping . Inmiddels hadden we 130 km gereden . We hadden de tent net opgezet en de regen kwam met bakken naar beneden. Op de camping was de mogelijkheid om binnen de accu’s op te laden en de fiets tassen neer te zetten .Voor morgenavond een kamer geboekt gezien de Weers omstandigheden

1. Trudy en Andre:
    31 juli 2023
    Nou, de regen die jullie verwachten hebben wij nu al. Het is sinds tijden niet zo nat geweest als deze week, maar de natuur heeft er wel baat bij.
    Veel plezier weer en een fijne voortzetting van jullie fietsbelevenissen!
  2. Ellen Schade:
    31 juli 2023
    Hoy R en T Een ding moet gezegd worden Jullie zijn wel doorzetters ,Geniet van Parijs en ga lekker een paar dagen in een hotel schuilen voor de regen Hier is het ook Regen Jammer voor al de gezinnen met kleine kinderen op Z,N camping De last minut reizen vliegen de deur uit , Maar je moet dan wel naar het hete zuiden ,want alle landen rondom Nederland worden overspoelt Morgen Sukses blijf niet tegen beter weten in doorfietsen Jullie hebben al genoeg gepresteerd Gr E
  3. Olaf:
    2 augustus 2023
    Alweer dat petje af. Van 100 naar 130 km. Doet me aan het leger denken, eerst 25 km lopen en dan ga ja zitten en moet je nog 10 km. Dat is voor de commando's. Dat doen jullie , knap hoor. Hier regent het al dagen, afgewisseld met onweer. Wees blij dat je daar fietst, want iedereen trekt hier naar het zuiden.
    De puntmutskerk vond ik de mooiste, maar nu ik dat zo opschrijf, zie ik ineens een Amerikaanse sectie met puntmutsen voor me. Daar hoor ik gelukkig weinig meer van.
    Op naar Parijs en onderweg droog en in campings of huisjes. Het ziet er goed uit. Houdt er de moed maar in