Woensdag 2/8

2 augustus 2023 - Épernay, Frankrijk

We zijn pas om 11.30 uur gaan fietsen daar het vanmorgen flink regende.  De regen trok weg en de harde wind kwam ervoor in de plaats. Maar wel mee wind. Heuvel op en heuvel af . Maar het ging als een speer. We zijn op de camping  die vol staat met Nederlanders in campers., Voor morgen weer een kamer geboekt .

1. Tineke:
    2 augustus 2023
    Wat zal het lastig zijn in de regen fietsen.
    Mijn petje af voor jullie ,wat een conditie hebben jullie. Bij ons ook een regen week.
    Dat is weer effen wennen na die hitte. Veel fiets plezier .
    Groetjes Tineke.
  2. Ellen Schade:
    2 augustus 2023
    Hoy R en T Gisteren heel laat thuis en vandaag druk Jullie beleven niet zoveel Wel war rustiger door de regen ,Fijn af en toe een warme drooge kamer .Het blijft deze week regenen en de maand Aug ustus wordt de natste maand Maar ja het meeste valt er naast en met wind mee gaan jullie snel richting Nederland Morgen hopelijk een beetje droge dag ,maar bikkels zijn jullie wel Sukses Gr E
  3. Steffen:
    3 augustus 2023
    Dagelijks lees ik jullie verslagen, bekijk ik de foto's en volg ik de route op de kaart. Wat een avontuur. Ook al is het weer niet geweldig, ik hoop dat je van de reis kunt genieten. Ik wens je een goede reis vanuit het koude en regenachtige Duitsland :-) Groetjes Steffen