Zondag 4 juni

4 juni 2023 - Plasencia, Spanje

Vandaag verschillende berg etappes gedaan. Tot 1200 meter. Ging wel geleidelijk. We hadden pas in de gaten dat we zo hoog waren , toen we naar beneden sjeesden. Door heel veel in de turbo te rijden , moest ik de accu onderweg opladen. Half uurtje met de snel lader en we konden weer verder. Wederom prachtige omgeving. De wegen waren rustig ( komt omdat het zondag is ) . We zijn nu zo goed als de bergen uit. Maar ipv heuvels die er ook mogen zijn. Onderweg komen we amper wat tegen . Hele kleine dorpjes die doodstil zijn. In een wat grotere stad Bejar ( is een wintersport gebied) zijn wel kleine bakkers winkeltjes open die heerlijke broodjes verkopen. De koffie is in Spanje heerlijk. Kleine kopjes expresso kun je overal kopen in kleine cafés. Vaak blijven de mensen staan , drinken en wegwezen. We staan weer op een camping in Plasencia .  Met tig andere Nederlanders . Onvoorstelbaar. Iemand vertelde dat dit vlak bij Portugal ligt en daarom gekozen wordt. Wij gaan morgen weer verder

1. Trudy en Andre:
    4 juni 2023
    Dit verhaal is positief; gelukkig maar! Drinkt Theo tegenwoordig ook koffie? Het landschap ziet er prachtig uit, dat is de intensieve klim wel waard geweest. Veel plezier weer toegewenst en een hartelijke groet van ons.
  2. Nancy:
    5 juni 2023
    Die Nederlanders vind je ook overal hè! 😉
  3. Ellen Schade:
    5 juni 2023
    Hoy R en T Alles goed Waar rijden jullie ongeveer Geef eens een beschrijving waar jullie zo ongeveer zijn en welke kant jullie opgaan Fijn dat de bergen achter jullie liggen Nu nog de heuvels naar Spaanse begrippen ,hoe hoog de heuvel is Bergjjes van de zesde cateregie Morgen veel fietsplezier,Gr E