Zaterdag 3 juni

3 juni 2023 - Aldeavieja de Tormes, Spanje

Het weer zag er vanmorgen gunstig uit. Stralend blauwe lucht maar slechts 13 graden. Toch maar weer joggings broek en sokken aan. In de loop van de ochtend was dit weer overbodig gelukkig. Kostte wat moeite om uit de stad te komen . Vandaag een relatieve korte rit van 60 km . Ook wel eens lekker. De weg was heuvel/ berg op en heuvel/ berg af. Mijn accu had het zwaar en werd optimaal gebruikt. Theo probeert het met minder accu en dat gaat hem goed af. Halverwege konden we een half uur niet doorrijden ivm een wieler ronde. In het stadje was het gezellig druk. Grote markt met kleding, schoenen en tassen. Hebben wij niet nodig en ook geen plek in de tassen. De camping lag best wel achteraf. Er moesten weer bergen op maar dat heb je wel de camping. Grote camping voor ons alleen. Het is nog geen hoog seizoen en eigenlijk moet alles daarvoor nog in orde gebracht worden. Weer blijft onbestendig. Onweer , wind en regen gedurende een korte tijd maar wel heftig . En dan is de zon er weer

1. Olaf:
    3 juni 2023
    De accu wordt goed gebruikt. Jullie eigen accu raakt niet op, ondanks de lage temperaturen. De een heeft een accu, die minder gebruikt wordt, de ander juist meer, maakt weinig uit als je s avonds weer kan opladen en zo is het ook met je eigen accu. Je kan morgen wel uitslapen, niemand die je stoort.
  2. Ellen Schade:
    4 juni 2023
    Hoy R en T Heerlijk hè dat het nog zo rustig is Jammervan het weer ,maar ach jullie hebben nog z,n lange tijd Erkomen zeker nog goede tijden De bergen en heuvels is dat tegen gevallen of wisten jullie dat Fijne dat jullie goede fietsen hebben met extra energie Morgen Sukses Gr E