Zondag 28/6

28 juni 2020 - Soest, Nederland

Vandaag was het een koude dag. Een lange broek en vest waren echt wel nodig. Harde Tegen wind, erg bewolkt , ongeveer 17 graden. Toch wel lekker gefietst. Langs de rivier “ de Oer” , daarna Weer wat behoorlijke beklimmingen . In Luxemburg langs de rivier de Moezel gereden. Wijngaarden ( druifjes zijn nog ienie minie . Uiteindeljk wordt het dan de moezelwijn. Door het plaatsje Schengen gereden ( zie foto)

Beschrijving: even in het kort

De Verdragen van Schengen zijn overeenkomsten tussen een aantal Europese landen om het vrije verkeer van personen mogelijk te maken.

Nog niet gekocht daar ALLE winkels ( eigenlijk op 1 winkeltje na) allemaal dicht waren.
we zitten nu in Frankrijk op een kleine camping. Lekker in de warme tent.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Trudy en Andre:
    28 juni 2020
    Het klinkt allemaal erg gezellig en het gaat naar wens (lijkt ons).
    Veel plezier weer en geniet van de belevenissen. Hartelijke groet!
  2. Tineke:
    28 juni 2020
    Zitten jullie nu al in Frankrijk. Ik hoop voor morgen mooi weer en geniet van de mooie omgeving.
    Veel fiets plezier .
    Hartelijke groetjes Tineke
  3. Ellen Schade:
    29 juni 2020
    Hallo Alles naar zin zoals ik lees ,Morgen hopelijk beter weer, Jullie gaan steeds meer naar de mooie gebieden en meer heuvels ,De bergen in het verschiet Geniet ,en heel veel fietspleziet Gr E
  4. José Van Opstal:
    29 juni 2020
    Rineke, ben zo benieuwd hoe jouw fiets bevalt!!
    Enjoy
  5. Rineke Haasnoot:
    29 juni 2020
    De fiets is echt fantastisch. Iedere berg / heuvel gaat echt met alle gemak .,aan het einde van de dag is de accu nog niet op. Indien mogelijk gebruik ik de accu niet . Bv de berg / heuvel af. Fiets is wel zwaar . Natuurljk ook met de bagage. Effe wennen ook hoe je met je accu om moet gaan. Heel tevreden. De accu laden we op de camping op
  6. Gr Piet en Marijke:
    29 juni 2020
    Snelle Jelles, nu al in Frankrijk!! Met heel veel moois onderweg...ziet er goed uit!
  7. Rineke Haasnoot:
    Gaat prima. Ook door mijn ebike . Zou anders wel echt te zwaar zijn
  8. Leembruggen:
    Hey wat leuk!
    Wat dapper toch weer met de tent.
    En wat een leuke mooie route gaan jullie weer fietsen.
    Veel plezier en veilige kilometers.
    Lieve groetjes
    Richard en Carolien
  9. Rineke Haasnoot:
    29 juni 2020
    Dank je wel. Gaat lukken maar is best wel ver