Zaterdag 27/6

27 juni 2020 - Soest, Nederland

Allereerst hebben we vanmorgen eerst gezongen voor onze jarige kleinzoon Liam in Australië . Hij is 3  jaar geworden. Zie foto.

vannacht heeft het behoorlijk geregend  . De temp was gezakt naar 17 graden. Best wel koud in vergelijking met voorgaande dagen. En alles nat. De volgende ochtend alles opgepakt , vest aan en daar gingen we. Wederom prachtige route . Wel weer een aantal keer verkeerd gereden. Met de hulp van Nederlandse wielrenners weer op de goed weg terecht gekomen. Gelukkig geen regen meer onderweg wel behoorlijke tegenwind. De klimmetjes waren ook weer van de party. Heel veel motorrijders in dit gebied. Gaan met een groep met behoorlijke snelheid door het bergachtige landschap. Het is niet druk met de auto’s . Op de camping in Viande alles weer laten drogen. De zon was inmiddels weer gaan schijnen.

1. Ellen Schade:
    27 juni 2020
    Van harte gefeliciteerd met Liam ,Wat een leuk jongetje Alweer 3 jaar. Toch dat hotelletje ,alles droog en ontbijtje Maar wel super sportief in jullie tentje Sukses morgen Wens jullie mooi,droog weer en niet te warm Gr Ellen
  2. Gr Piet en Marijke:
    28 juni 2020
    Leuke foto van Liam!! Gefeliciteerd en veel fiets ze weer vandaag
  3. Thea:
    28 juni 2020
    Zomaar even de groetjes van het team van De Vijf Sterren!
  4. Rineke Haasnoot:
    29 juni 2020
    Dank jullie wel
  5. Rineke Haasnoot:
    29 juni 2020
    Groetjes terug. Houd nog even vol en dan genieten van de welverdiende zomervakantie