29/6

29 juni 2020 - Soest, Nederland

Na een koude nacht op de fiets gestapt . Harde wind. Later op de dag ging de zon schijnen en kon het vestje uit. Goed geslapen ondanks f de kerkklok uit de buurt die het nodig vindt om ieder kwartier de klokken te luiden. Onderweg 2 hermelijntjes gezien die al dansend op het fietspad veel plezier hadden . In een dorp ooievaars nesten op de kerktoren, En op woonhuizen . Jonkies met hun ouders. Veel gezoek in Metz naar de juiste weg. Geen campings onderweg waardoor we veel km moesten maken. Vandaag 113,5 km gefietst , wel moe maar niet versleten. Op de camping waren wij de enige camperdeers. Doet wel wat triest aan. Maar we hebben nu van niemand last. Tussendoor al eten gekocht voor de avond. Lekker wijntje erbij.
we staan op een camping met kersenbomen. Je kunt van de grond eten.

1. Gr Piet en Marijke:
    29 juni 2020
    goeie en minder goeie tijden dus, maar genoeg om van te genieten....dat wijntje heb je dan echt verdient en zo niet dan toch, haha
  2. Trudy en Andre:
    29 juni 2020
    Jullie maken wel kilometers zeg! Knap hoor. Vandaag maar op tijd naar bed!
  3. José Van Opstal:
    Die Theo,
    zijn eerste wijntje (ik ken het logo van de Lidl zegt Caspar) ;-)
  4. Ellen:
    29 juni 2020
    Hallo R en T Jammer dat jullie geen camping konden vinden ,maar neem morgen gewoon een kortere route, want zorg wel voor voldoende rust ,dat komt de gezondheid en het virus ten goede ,Het dagelijks verslag is erg leuk en ik kijk er s,avonds naar uit Veel Sukses en mooi weer morgenGr E
  5. Ruud Minis:
    30 juni 2020
    Wat een afstand, dat die ik jullie zeker niet na. Gelukkig, Rineke, heb je een grote accu.
    Heel veel plezier en vele mooie kilometers.
    Gr. Ruud