Zondag 28/5

28 mei 2023 - Logroño, Spanje

Vandaag de eerste echte fietsdag. We zijn gaan fietsen van puente la reine naar Logrono. Afstand ongeveer 75 km. Erg heuvelachtig . Regelmatig de accu een na hoogste stand moeten zetten. Voordeel omhoog is ook dat je weer omlaag gaat. Scheelt weer met de accu. Best wel tegenwind maar het weer was heerlijk . Ongeveer 25 graden. Onderweg veel graanvelden, wijn ranken en kleine oude dorpjes met romaanse oude kathedralen. Allemaal in de zelfde stijl gebouwd. Verder hebben we vele wandelaars gezien. Jong, oud, alleen of met z’n tweeën, rugzak op en 2 wandelstokken.  Op weg naar Santiago di compastello. Nog wel een stukje te gaan zeker 500 km. Fietsen gaat wel wat sneller . Wandelpaden zijn goed aangegeven. Vandaag kamperen we op een camping die midden in het centrum ligt.  We waren al om 13 uur op de camping. In het centrum was niet zo veel te doen en te zien. Een oude kathedraal stond in de steigers en mocht niet bezocht worden. We zijn nog even langs een vvv kantoor geweest voor wat meer info maar we zijn daar niet zo veel wijzer geworden. Morgen gaan we richten Burgos. Schijnt een prachtige stad te zijn om te bezoeken .

1. Ellen Schade:
    28 mei 2023
    Hoy R en T Fijn dat het zo goed weer is zonder regen En al smiddags op de camping De afstand van Amstelveen naarSantiago is tegen de 2500 km. Daarom lopen er ook vele alleen de laatste 500 km De afstand per dag loopt de wandelaar 20 - 25km per dag vandaar die vele hostels tegen goedkope prijs Gelukkig fietsen jullie en ook nog elektrisch Morgen heel veel Sukses en vooral veel genietenGr E
  2. PaCo:
    29 mei 2023
    Hoi Rineke & Theo, heel veel plezier en geniet ervan. Wij volgen jullie op de “voet” 🤣
  3. Olaf:
    29 mei 2023
    Het is leuk om op de kaart mee te kijken. Ik zou jullie tempo niet kunnen bijhouden. Veel ontspannen momenten toegewenst
  4. Steffen:
    30 mei 2023
    Hallo Rineke & Theo, leuk om ook dit jaar weer van jullie te horen. Bewonderenswaardig wat jullie doen voor mooie tochten. Waar moet het dit jaar heen? Ik wens je een goede reis, mooi weer en goede campings. Veel groeten uit Thüringen van Steffen en zijn familie