Zondag 25 juni

25 juni 2023 - Albufeira, Portugal

Vannacht niet zo goed geslapen. Bleef warm, koelde maar weinig af. Maar daar gaan we weer. Vroeg gestart. Naar Faro. Daar lukte het maar niet om de juiste weg te vinden. Regelmatig om gereden en weer beland op zo’n …. pad. En dat met die warmte . Nee dat was niet leuk. Maar we kwamen toch op de goede weg. Heel veel drinken ( 8/10 liter) veel pauzes . We zijn in de Algarve. Wat wij zien zijn aaneensluitende badplaatsen. Een soort Zandvoort . Hoeft voor ons niet. Wij gaan echt meer voor de natuur. Maar we hebben dit ook meegemaakt. Morgen gaan we van de kust af , richting noorden. Temp blijft hoog  ( 41graden) en voor morgen een kamer gehuurd met airco. De camping waar we nu zijn , is een gezellige camping . Heel groot zwembad en vriendelijk personeel.

1. Ellen Schade:
    25 juni 2023
    Hoy R en T Is dit vakantie? Volgens mij is het voordurend afzien Hitte ,dorst,en wegen niet te vinden Ik hoop voor jullie dat de warmte wat afneemt Ik zou als ik jullie was een paar dagen vakantie nemen Want wat jullie nu doen is hard werken en afzien ,Morgen sterkte in het nog hete binnenland .Maar het is wel heeeeeeel stoer van jullie Gr E
  2. Rineke Haasnoot:
    Hoi
    Het is inderdaad soms hard werken. Met name de hitte speelt parten. Fietsen gaat goed en we hebben het nog steeds naar onze zin.
  3. Gr Piet en Marijke:
    26 juni 2023
    Dit past bij jullie, vooral veel verschillende ervaringen opdoen! Al die indrukken maken het de moeite (letterlijk en figuurlijk) waard. Leuk voor ons om mee te "kijken".
  4. Olaf:
    26 juni 2023
    Ik zat gisteren in 31 graden en vond dat al heel warm. Dan is 41 teveel. Doe even niets, want dit is overmacht. Hier kan niemand mee rekenen. Hoop voor jullie, dat het koeler en dus dragelijk wordt. We leven ook mee als je in een hangmat ligt, dan gaan we ook even gestrekt en dat lijkt me een heerlijk idee. Jullie zijn een lief stel, dus daarom veel plezier met elkaar.
  5. Monique takens:
    27 juni 2023
    Hoi Theo en Rineke, zojuist weer een paar verhalen/dagen achter elkaar gelezen en dan is het behoorlijk afzien volgens mij. Ik heb respect voor jullie doorzettingsvermogen en jullie doen dit echt als team, zo mooi om te lezen echt TOP. Samen komen jullie er wel.
    Pas op jezelf, neem de tijd en doe voorzichtig.
    liefs van de overbuurtjes