Zondag 23 juni

23 juli 2023 - Biganos, Frankrijk

Vandaag kwamen we allerlei rommel marktjes tegen . Helemaal mijn ding. Een marktje met oude / antieke spulletjes en een ander een soort oranje markt. Lekker lopen struinen en niets kopen. Fietsen ging vandaag prima. Lekker temperatuurtje, vlakke weg . Dus eitje voor ons . Het is best wel druk op de weg. Veel Nederlanders gezien. Deze streek is kennelijk gewild. We hebben ook vele km gereden in de bossen. Prachtige omgeving . We staan op de camping ongeveer 30 km van Bordeau . Op de camping is een jacuzzi. Wat een luxe. Heb ik heerlijk een poos van genoten .

1. José Van Opstal:
    23 juli 2023
    Leuk Rineke om je verhalen te lezen.
    Verheug me om jullie weer te zien.
    Heb het leuk samen.
  2. Ellen Schade:
    23 juli 2023
    Hoy R en T Dir verslag klinkt echt als een toeristen stel op de fiets Heerlijk toch blijf genieten Fijn dat het weer wat normaler is Hier is het ook echt Hollands zomerweer Rond de 21 Gr matig zon en af en toe een regenbui. Heerlijk Blijf nog een dagje op de camping ,met de jacuzzi ,Morgen een fijne dag Sukses Gr E
  3. Olaf:
    24 juli 2023
    Weer een heel andere vakantie. Fijn, dat jullie dat samen hebben beleefd. Na veel inzet en met de nodige tegenslagen, dan weer ineens super ontspannen. Zo is het leven vaak. Van beide kanten leer je de positieve momenten op te zoeken. De een komt meer tot zijn/ haar recht in het verslaan van de tegenslagen en de ander kan zich lekker ontspannen in een jacuzzi. Mooi he de een is niet meer of minder en zo ontdek je weer nieuwe stukjes van elkaar. Mooi verhaal en veel plezier.