Zondag 20/7

19 juli 2020 - Soest, Nederland

In 5 kwartier waren we in Grosseto .Begin ging dus ALS-een trein. We rijden op de app “ Maps me” Daarna natuurlijk wat lastiger. We konden niet anders dan af en toe een stukje autoweg nemen. Geen voorzieningen voor de fietsers.We rijden op eenbinnenweg langs de kust . Bergen lopen uit in de zee waardoor het erg heuvelachtig is. Heerlijk weer . 32/35 graden  We waren goed voorzien van eten en drinken. Duurde langer dan verwacht om de camping te vinden . We staan weer op een boeren camping. Maar een “ elite boeren camping”. Deze camping is inclusief ontbijt. Als je denkt dat je op een koopje bent op boerencampings in Italië dan heb je het echt mis. De prijzen mogen er zijn. We betalen voor een klein tentje en 2 personen toch al gauw 30 euro. Verder is er niets. We hebben ook op campings gestaan met 3 zwembaden en dat kostte 27 euro . In kleine buurtwinkels mag je maar met 3 personen binnen zijn . Staat aan de buitenkant niet aangegeven maar het is een afgesproken regel. Mensen staan ook in alle rust buiten hun beurt af te wachten.  Natuurlijk met een mondkapje. Grotere winkels is dit niet het geval. Wel mondkapjes. Inmiddels hebben we 2100 km gereden.Het is nog ongeveer 100 km naar Rome 🙋‍♀️

e

1. Cock:
    19 juli 2020
    Chapeau!! Aardige afstand zo bij elkaar en over de bergen met alle ups- en downs. Terug op de fiets via de kust en door Frankrijk? Route Napoleon bijvoorbeeld?
  2. Rineke Haasnoot:
    19 juli 2020
    Bedankt voor de tip🙏
  3. Ruud Minis:
    20 juli 2020
    Wel pittig hoor, wat jullie doen.
    Vast heel veel plezier in Rome.
  4. Monique takens:
    20 juli 2020
    Ongelooflijk stoer wat jullie doen. Volg jullie dagelijks via de verhalen die jullie schrijven. Doe voorzichtig en geniet van alles wat jullie beleven.
    PS de Jimi Hendrix is wel stil hoor zonder jullie...
  5. Ellen Schade:
    20 juli 2020
    Hoe R en T Vandaag de laatste 100 km. Goed hoor in krap 4 wek en Hoelang blijven jullie in Rome . .? Geniet van de stad en de cultuur Zijn er campings in de stad of er vlak buiten .we horen morgen verder,We verwachte wel een stadsbord ROME ,want wie weet zitten jullie gewoon in Almere alles te verzinnen😄😄😄😄😄😄🚴🏼🚴🏼🚴‍♀️🚴‍♀️🚴🏼🚴‍♀️🚴🏼🚴‍♀️Ha,Ha,Ha,🤣🤣🤣🤣🤣🤣