Maandag 20/7

20 juli 2020 - Cerveteri, Italië

Afgelopen nachten waren het heldere nachten met een prachtige sterren hemel.

Vanmorgen dus een ontbijt. Dit ontbijt bestaat veel uit zoetige lekkernijen. Allerlei soorten taartjes en cakejes . Trouwens ook heerlijke koffie. Helaas niet het juiste ontbijt op een fietsvakantie. Hindert niet. Standaard ontbijt is voor ons joghurt , crusli en banaan. Heerlijk. Onderweg hebben vogeltjes “ bijen eters gezien”. Warme dag. We hebben langs de zee gefietst. Regelmatig wel een stukje auto weg genomen. Kon niet anders. We kwamen er niet uit en regelmatig stuk gelopen op de wegen of die was er niet. We werden iedere keer naar de autobaan gestuurd. Met de campings liep het niet goed. Beiden campings op onze route waren dicht. Uiteindelijk B en B geboekt via booking. Com. Hele vriendelijke mensen . Prachtige kamer, airco en we konden in de keuken Koken. Wat wil je nog meer . Lekker bedje . Er zijn geen buitenlandse toeristen. De Italianen vieren vakantie in eigen land. De temp. Van de mensen wordt in iedere winkel gemeten. zelfs met een mondkapje houden de mensen afstand van elkaar. In een apotheek mocht maar één persoon naar binnen. Ws voelt diegene zich opgejaagd want er staan buiten mensen te wachten. Lekker uitgebreid shoppen is er niet bij. Bij de ingang van de winkel kun je plastic handschoenen pakken voor fruit etc. We zijn benieuwd wanneer er een ruimte pak aangeschaft wordt. Wij krijgen het idee dat de regels strenger worden en de mensen banger.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. José Van Opstal:
    20 juli 2020
    ja als ik jullie zo zou zien, zou ik ook banger en banger worden..
  2. Ellen Schade:
    20 juli 2020
    Hallo R en T Hier worden de mensen juist. Nonchalanter In de winkels geen afstand Er is ook meer uitbraak Als het zo doorgaat ,gaat het hier ook niet goed Verschillende plaatsen zoals Goes en Hilldgom Verschillende maatregelen.Gaan jullie nu van de stad genieten,shoppen en goede kaarten kopen voor de terugweg met veel fietspaden Slasp lekker in jullie bedje. En morgen gezond weer op met een lekker zoet ontbijten Gr E
  3. Sylvia:
    21 juli 2020
    Wat een avontuur is jullie vakantie!
    Ik denk dat het al zal helpen om het angstgevoel bij vele minder te laten worden als de media niet de hele dag opruiend nieuws zou verspreiden!
    Een heerlijke dag 🙋‍♀️