Zaterdag 18/7

18 juli 2020 - Soest, Nederland

Op weg naar Grosseto. 58 km. Moet te doen zijn , zou je denken. Niets is minder waar. Ten eerste stuitte wij op  een autoweg. Is verboden voor fietsers. Dan de aangegeven fietsroute. Erg zwaar, erg stijl . Het was bijna een wandelroute geworden. Steigingen van 15/20%. Uiteindelijk kwamen na 4 uur en 30 km later weer bij de oude camping terug 😖. Grochetto nog steeds 58 km. Andere route . Iets minder zwaar maar toch. Onderweg nog bij een cafeetje de accu een uur opgeladen. Werd zo veel gebruikte. Ze hadden er heerlijke koffie. Uiteindelijk op een Boeren camping ( 18 uur) gekomen dat wel wat uit de route ligt. Maar nog steeds niet in Grochetto. Het is nog 20 km. Wat een ..... dag. Plus punt. We zijn nu eindelijk uit de heuvels en vanavond heerlijk gegeten.
totaal 93 km gereden.

1. Gr Piet en Marijke:
    19 juli 2020
    Ik hoor het al...jullie komen weer tanig en gespierd terug....ooit, hihi
    Hou R en T Dit heet toch vakantie hè,Geniet ervan en het is wel een prestatie ,Ook nog leuke dorpjes tegengekomen en jullie hebben de tijd aan jullie zelf ,geen verplichtingen en slaapgelegenheid bij jullie Sukses Gr E