Zondag 12 juli

12 juli 2020 - Soest, Nederland

Rustdag

kalm aan gedaan vanmorgen. Winkels waren vandaag open. Daardoor boodschappen kunnen doen voor vandaag. Eten kopen we voor de dag zelf. Met de fiets naar Mantova gefietst. Camping ligt er net buiten. Leuk stadje . Zie foto’s . Het eerste Italiaanse ijsje gegeten. Heerlijk. Chocolade en bosbessen😀. Niet druk in het stadje. Echt iedereen heeft een mondkapje voor. Soms ook kinderen .  Terrasjes op het grote plein redelijk bezet . De andere terrasjes niet. In de kerk stonden de stoelen op afstand van elkaar. Vandaag een warme dag. Vanmiddag lekker wat gelezen en uitgerust. De boerin vertelde dat de mensen in italie echt erg bang zijn voor besmetting. Volgens haar wordt de angst ook aangepraat. Het valt ons op dat mensen op de fiets vriendelijk zijn maar in de stad niet zo. Ze blijven recht voor zich uit kijken. Niet het vrolijke spontane bevolking wat wij gewend waren. Helaas kwamen in de avond de muggen weer in grote getallen. Tent in en morgen weg wezen

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Sylvia:
    12 juli 2020
    Rineke, was het ijs net zo lekker als toen in Rome?
  2. Rineke Haasnoot:
    13 juli 2020
    Ik denk het wel. De Italianen zijn experts in het maken van ijs👍
  3. Sylvia:
    Ik kan het bijna proeven 😉 😋
  4. Tineke:
    13 juli 2020
    Heerlijk he op een warme dag een ijsje.
    Wie lust dat nou niet.
    Vreselijk die muggen in Almere hebben wij er nu ook last van.
    Daar wordt je niet vrolijk van.
    Nog heel veel plezier.🙋
  5. Ellen Schade:
    13 juli 2020
    HalloR en T Heel verstandig een rustdag ,Hier zijn de mensen ook angstig vooral de oudere. De Bolder en ieder terras klaagt erover dat het zoetklinkend blijft en er geen loop in zit ,Het is nu hoogseizoen,dus jullie boffen dat het zo rustig is en geen drinkende jongelui, Hoe is het weer ? Nog zo heet overdag en s,nachts koud .Geniet van de dagen Tot morgen Gr E😴😴😴😴😴😴🌻🍀🌻🍀🌻