Zaterdag

11 juli 2020 - Soest, Nederland

Vanmorgen eerst langs een fietswinkel gereden voor een reserve band voor de fiets van Theo. Degene die hij meegenomen had was niet goed meer. In de winkel verkochten zij ook “ Cube Ebikes. De winkelier was ook erg geïnteresseerd hoe de fiets ons beviel. Theo kreeg nog een fietsers shirt als kado. Daarna via Pechira via een goed fietspad naar Mantova. Fietspad liep langs de Rivier Mincio. We reden nog langs de Aqua camping waar wij als gezin en mijn ouders hele leuke vakanties hebben gehad. We zijn er niet in geweest maar het was erg uitgebreid met huisjes. Deze streek is ons erg bekend. Beetje sentiment. Ik denk dat het zeker 30 jaar geleden is.
De fietstocht ging snel door de meewind en om 15 uur waren we in Mantova. Helaas heeft het heel lang geduurd voordat we de camping konden vinden. Uiteindelijk heeft iemand van het toeristen buro ons gebracht. Inmiddels was het 18 uur. We staan op een boeren camping. Er zijn hier veel muggen. Even aankijken hoeveel last we hebben. Anders of morgen verder of een vrije dag en montova bekijken.

1. Trudy en Andre:
    11 juli 2020
    Alles leuk, behalve de lekke band en de muggen!