Zomer vakantie 2022 Fietsvakantie

5 juli 2022 - Hilversum, Nederland

Daar gaan we weer . Deze keer eerst met de trein en de fietsen naar Budapest.
Na een drukke periode gaan we heerlijk ongeveer 6 weken fietsen. En we starten in Budapest. Daarna een kijkje nemen in Roemenië , Hongarije, Slowakije,Polen , Duitsland.
Theo heeft voor het eerst zijn ebike meegenomen . We hebben vast een voorproefje gedaan om met de fiets naar het centraal in Amsterdam te fietsen. Behoorlijke tegenwind maar we hebben nu een ebike  . Eitje!
Best wel een lange trein reis. Eerst naar Hannover , Wenen Budapest. We hebben een nachttrein . En een slaapcoupé .
In Budapest een hotel geboekt voor 2 nachten. Even bijkomen, acclimatiseren en natuurlijk de prachtige stad bezoeken.

we hebben er weer zin in

we gaan het allemaal meemaken

groetjes Theo en Rineke

1. Jaap en Irene:
    5 juli 2022
    Há, leuk weer. We kijken weer uit naar jullie verhalen. Goede teis en vooral, héél veel (fiets) plezier.
  2. Cock:
    5 juli 2022
    We houden jullie in het oog. Niet te dicht bij de Hongarije is al akelig dichtbij, Orban wacht om een deel van de Transkarpatië af te nemen van Ukraine. Wees voorzichtig. Verde veel plezier, groet, Cock
  3. Jeroen Baaij:
    5 juli 2022
    Wat leuk weer die blog. Hier thuis gaan we de blog zeker weer lezen. Goede reis met de trein! En vooral alvast een hele mooie, leuke en vooral veilige vakantie gewenst!!
  4. Loek Geraets:
    5 juli 2022
    Ik ga jullie weer volge. Succes en goede reis gewenst...
  5. Parry:
    Heel veel plezier en een veilige vakantie lieve Rineke en Theo 😘❤️
  6. Ellen Schade:
    5 juli 2022
    Hoy Een goed begin is het halve werk Luxe in een bedje in de trein ,Energie opdoen voor de mooie komende reis Veel sukses
  7. Piet en Marijke:
    6 juli 2022
    Wij sluiten ons aan bij alle vorige reacties, vooral...veel plezier en genieten van het vrije gevoel op de fiets!!
  8. Ruud Minis:
    6 juli 2022
    Als jullie net zo veel plezier krijgen als wij hebben gehad met onze camperreis, dan gaat het helemaal goed komen.
    Succes. Ruud en Ada
  9. Monique takens:
    6 juli 2022
    lieve buurtjers ,lekker genieten en doe voorzichtig. groetjes van ons
  10. Chris en Joop:
    6 juli 2022
    Heel veel plezier met weer een spannende fietsreis. We gaan het digitaal volgen en in gedachten meebeleven.
    Nogmaals goede reis.
  11. Steffen:
    Hallo Theo en Rineke,

Leuk om weer van je te horen en ik kijk erg uit naar je verslagen.

Groeten uit Duitsland uit
    Stefan met familie
  12. Tineke:
    Hallo Rineke en Theo,
    Wat leuk dat ik jullie weer kan volgen.
    Ik wens jullie een hele fijne fietsvakantie samen.
  13. Arnout Claessens:
    6 juli 2022
    Geweldig jullie bevindingen weer te

Mogen lezen.

Maak er een mooie fietsvakantie van
    Arnout.
  14. Rineke Haasnoot:
    Gaan we zeker doen !
  15. Leembruggen:
    Hi Theo en Rien,
    Wat leuk met de trein en naar Budapest
    Kijk weer uit naar jullie mooie verhalen !
    Blijf gezond en geniet
    Groetjes van ons
  16. José Van Opstal:
    7 juli 2022
    Veel plezier Theo en Rineke. Heerlijk beide een ebike.
  17. Trudy en Andre:
    8 juli 2022
    De kop is eraf! Fijn dat het goed weer is en wat het wennen aan de e-bike
    betreft: dat zal snel lukken. Geniet lekker en doe voorzichtig.