Laatste blog Zondag 12 september

13 september 2021 - Almere, Nederland

Vannacht heerlijk geslapen in ons eigen bed. Wat hebben we een groot huis . Afgelopen weken geleefd in een tent of hotelkamer en dat is niet te vergelijken met een huis. De vakantie zit erop. We hebben het heerlijk gehad. Het was een hele belevenis en een groot avontuur. Heel veel gezien , meegemaakt en hele bijzondere mensen ontmoet . We zijn in geweest in Duitsland, Oostenrijk Hongarije Servië noord masadonie Griekenland Albanië Montenegro Kroatië Bosnië herzegovina Slovenië Italië
wij vonden het erg leuk jullie reacties op ons dagelijkse blog. Dank je wel.

groetjes Theo en Rineke

1. Arnout Claessens:
    13 september 2021
    Geweldig allemaal wanneer komen de lezingen en de diavoorstellingen
    Ouderwets -Ik zie er naar uit wat jullie
    Gedaan hebben is een geweldige
    PrestatieFijn dat jullie weer thuis
    Zijn Arnout Claessens
    13 september 2021
    Hoy Jullie bedankt voor het dagelijks verslag Fijn weer veilig thuis, En toch veel beleefd Op naar de volgende reis ,maar nu eerst even rust en weer het normale leven Rust,ruimte en regelmaat We nemen gauw contact op Veelgroetjes E