Woensdag 6 juli

6 juli 2022 - Budapest, Hongarije

We zijn in Boedapest aangekomen. De reis duurde wat langer dan verwacht. De trein had een uur vertraging waardoor wij de aansluiting naar Budapest hebben gemist. Op het centraal station hebben we de tickets om laten zetten naar een later tijdstip . Natuurlijk de nodige wachttijd maar we zaten op het juiste perron. Op het bord werd aangegeven dat de trein naar Budapest over een half uur aankwam. De trein kwam eerder en iedereen rende de trein in. Wij ook . Alle bagage van de fietsen anders konden ze de trein niet in. Een meneer hielp ons en zei dat we op moesten schieten. We zaten nog niet of de trein reed al tot onze verbazing want de trein zou pas over een half uur vertrekken. Al snel zagen we het bord in de trein met”Praag”! Shit dat was niet de bedoeling . Na een uur konden we er pas uit. Weer een kaartje gekocht voor Wenen, enz enz enz .
Om 21 uur in het hotel aangekomen Wat een dag!!! Maar het is toch gelukt.

we hebben overigs goed geslapen in de nacht trein en er werd een heerlijk ontbijt geserveerd.
Treinen zien er netjes en verzorgd uit. En wij kunnen dat weten na vandaag.

1. Ellen Schade:
    6 juli 2022
    Hoy R en T Ik dacht dat alleen Schiphol vertraging of omboekingen had ,maar ook de trein dus Wel fijn dat jullie goed zijn aangekomen en nu even tot rust komen in het hotel Geniet van de mooie stad Budapest Slaap lekker Tot morgen Gr E
  2. Rineke Haasnoot:
    Hoi Ellen
    De meeste treinen in Wenen hadden vertraging. Reden onbekend .
  3. Jaap en Irene:
    7 juli 2022
    Nou, het avontuur is duidelijk gestart. Heel fijn dat jullie goed hebben kunnen slapen in de trein.
    Veel plezier in Buda-Pest. Ik (irene) ben er zelf ook ooit geweest, mooie stad. Geniet er van en neem voldoende rust na een vermoeiende heenreis.
  4. Olaf:
    7 juli 2022
    wat een mooie foto van Theo. Riet zei eerst, dat het wel leek of er een foto van mij was gemaakt. Ik lag altijd onder, dan was er nog wat ruimte boven je. maar als je eenmaal ligt, gedengedeng joehoe, dan val je zomaar in slaap. Wat knap dat jullie alles hebben geregeld. dat kost heel wat energie, zeker in het buitenland. dat meen ik echt, want ik herken eerder de onrust. Dus ondanks de misere, proficiat