Zaterdag

11 juli 2020 - Desenzano del Garda, Italië

Het is ochtend en we zijn net wakker. We zitten op een camping aan het Garda meer. Vannacht is er onweer geweest en heeft het geregend.Het is nu lekker koel na een snikhete dag van gister. Een lekke band van de fiets van Theo . Hij is nu de band aan het plakken. Piep klein gaatje .

gister gereden van como meer naar Garda meer. 130 km. Zo veel was niet de bedoeling .
min de ochtend prachtige tocht langs het kanaal. Met een pontje over naar de andere kant waar het fietspad doorliep. Fietspad zelf met af en toe grind en af en toe asfalt. Enorme steigingen en dalingen. Populair pad met veel wandelaars en fietsers. Daarna lastig het fietspad verder te vinden. Genoodzaakt de grote weg te nemen. Die was erg druk met auto’s vrachtwagens enz. Regelmatig pauzes gehouden , veel gedronken ( ineens was koude melk wel erg lekker) . Uiteindelijk het meer gezien. 🥳. Het is een terrassen camping met heel veel open plekken. Eigenlijk hetzelfde beeld als wat we nu gewend zijn.

vandaag rijden we naar Mantova

1. Cock:
    11 juli 2020
    130 km. Nemen jullie nu een paar dagen rust! Het is hier eindelijk ook een beetje mooi weer geworden en ook droog. Geniet van een weekend aan het Gardameer.