Zaterdag 4 september

4 september 2021 - Natters, Oostenrijk

Vandaag zijn we de Brennerpas overgegaan. Prachtig fietspad naar boven . Veel pittige stijgingen . Viel toch wel wat tegen. Er moest hard gewerkt worden. Maar het Weer is perfect.
En dat voor de Brennerpas . Vorig jaar waren we hier ook en toen was het regen en kou. Maar deze 2 pensionada hebben het toch maar weer gedaan. De auto weg was een file naar boven en beneden. Ws het mooie weer . Mensen die naar huis gaan. Vakantie zit erop. Wie zal het zeggen . Ook op de Brennerpas was het erg druk. Wij zijn nog even in het outlet centrum geweest. Ik heb een paar nieuwe sandalen gekocht. De huidige sandalen zijn versleten .,ik had een bandje al dichtgenaaid. We zagen ook mensen die met de auto naar boven gingen en met de fiets de afdwaling doen. Ook leuk. Wij hebben de afdaling ook gedaan. Sterke tegenwind maar spectaculair. We zijn nu op een camping vlak bij Innsbruck . Grote drukke camping en de ene caravan na de ander kwam binnen. Veel huisjes op de camping.  Allebei best wel moe. Lekker eten en dan slapen

1. Ellen Schade:
    4 september 2021
    Hoy Gelukkig weer een bericht Heb het 2 dag gemist ,Wist niet of er wat was Gelukkig alles goed Wel hard werken maar dat hebben jullie er voor over,Komen jullie fietstend naar Nederland ? Hoor het nog wel Morgen fijne zondag en een goede fietsdag 😉🌞🍀😉🌞🍀😉🌞
  2. Tineke:
    5 september 2021
    Wat een klim om zo over de Brennerpas te komen. Wat zwaar.
    Inderdaad ik schrok ook al 2 dagen niets gehoord maar gelukkig niets aan de hand.
    Geniet van je rust en dan weer verder.
    Geweldig hoor.
    Fijne zondag .
  3. Olaf:
    5 september 2021
    Ja naar boven met de auto en dan fietsend naar beneden. Dat zijn de bikkels van de 21ste eeuw. Ik heb meer respect voor jullie. Het weer is overal goed. Heb een goede nazomer.