Zondag 5 september

5 september 2021 - München, Duitsland

9 weken onderweg. Wat een lange tijd!
Het is nog prachtig weer in Oostenrijk. De nachten worden koud. Wij hebben vandaag een trein dagje genomen. Van Innsbruck naar München. Ongeveer 100 km. Treinkaartje kopen via een automaat op het perron is al een studie waard maar is gelukt. De conducteur vertelde dat wij niet rechtstreeks met de trein naar München konden daar we niet gereserveerd hadden . Wij waren al blij dat het kopen van de tickets gelukt was. Maar goed. Wel met een trein die verschillende stations aandeed. Ook goed.,we hebben in Kufstein een vertraging van 1.5 uur. Er liepen nl mensen op het spoor en moesten door de politie van het spoor gehaald . We zijn in München aangekomen. In de trein al een kamer geboekt.

1. Piet en Marijke:
    5 september 2021
    Weer een (trein)avontuur beleefd en wat ik al dacht: lokaal kan je wel een stukje mee met de trein. Heerlijk voor jullie dat het mooi weer is inmiddels!! Kunnen jullie nog even van het laatste stuk van de reis genieten!!
  2. Piet en Marijke:
    5 september 2021
    Met inmiddels bedoel ik dat het er eerst heel slecht uitzag
  3. Tineke:
    5 september 2021
    O dat schiet wel op een stuk met de trein.
    Jullie komen al steeds dichterbij naar Nederland.
    Wat een avontuur.
  4. Trudy en Andre:
    6 september 2021
    Jullie zijn weer op bekend(er) terrein. Ben benieuwd wanneer jullie terug zijn in Almere. Veel plezier nog!
  5. Ellen Schade:
    6 september 2021
    Hoy Toch leuk weer eens de trein Ben benieuwd wanneer jullie de trein nemen Tot Almere Zo dicht bij huis, ruik je de stal Vandaag Sukses en een goede dag ,het wordt mooi weerGr E