Vrijdag 17/7

17 juli 2020 - Soest, Nederland

Heerlijk geslapen op een echt bed. Wat een luxe. En ook nog een ontbijt. Ook lekker. Veel zoete lekkernijen en natuurlijk koffie. En daar gaan we weer. Via een lastige weg naar Siena gereden. Heuvel op en af. Steile beklimmingen. Maar Siena bereikt. Nooit geweten/ vergeten dat het zo hoog ligt. Redelijk druk in de stad. Toeristen uit andere landen. Bezienswaardigheden waren moeilijk te vinden . Ook in het centrum gingen de wegen omhoog en omlaag. Onze fietsen zijn best wel zwaar dus daar waar we konden fietsen , tussen de toeristen , hebben we rustig aan gedaan. Blijft heuvelachtig gebied met veel steile hellingen. Drukke wegen. Ook de camping ligt hoog in de heuvels. Prachtig groot zwembad . Op de dag was het weer wisselend. Zon en regen. Het laatste hebben we net gemist. In de dorpjes die we tegen kwamen zijn geen winkeltjes. Gelukkig toch een supermarktje tegengekomen. Lekkere joghurt gehaald en gegeten met Crusli en banaan. We zijn op weg naar de kust.

1. Martine Chardon:
    18 juli 2020
    Hoi Theo Met belangstelling lees ik jullie verhalen.(Ik ben een oud collega van de Globe. Je hebt me toen getipt over de huiskamerbijeenkomsten van de Pelgrimsvereniging naar Rome). Wat me brengt op de vraag of jullie dit ook zien als een pelgrimstocht of gewoon als een uitdagende fietstocht met toevallig Rome als eindbestemming? Wel heel speciaal dat jullie ook nog in post coronatijd fietsen! Wat een einden leggen jullie af!
    Dat de accu nog steeds niet leeg is na een tocht van 130 km! Dat van het steeds herinrichten van de fietstassen herken ik wel. Het geeft ook een beetje structuur. Nog heel veel fietsplezier gewenst!
  2. Ellen Schade:
    18 juli 2020
    Nog R en T Moeten jullie vaker doen ,even een lekker echt bed,een voordeel is dat jullie er nu extra van genieten,Wat leuk dat jullie nu bekende plaatsen tegenkomen. Ik vind altijd dat het net lijkt of het vrorig alles veel groter en mooier was,daarom Ga ik niet graag voor een tweede keer naar een land,waar ik al eens een rondreis heb gemaaktBlijf genieten aroma komt er aan Sukses