Zaterdag 13/8

13 augustus 2022 - Blankenfelde-Mahlow, Duitsland

Dagje Berlijn

we staan op een camping 20 km van Berlijn. Met de fiets Berlijn bezocht . Zie foto’s . Er waren veel toeristen met name bij de belangrijke bezienswaardigheden. Vele talen hebben we gehoord . Was een rustige en gezellige sfeer . Gemak van de fiets dat je zo overal naar toe kan in de stad . Allebei zijn we al eerder in deze stad geweest maar ook deze stad blijft bijzonder. Met name door het verleden . In de souvenirs winkeltjes kan je kleine stukjes steen van de muur kopen in een klein stolpje ( hoe verzin je het ) . Toer met een trabantje is ook mogelijk ( dit heb ik een keer jaren geleden samen met Danielle gedaan) , weer is wat onstabiel. Af en toe een spetter regen.

1. José Van Opstal:
    13 augustus 2022
    Zeg Theo, hoeveel gele shirtjes heb jij eigenlijk?
    Und Wer ist das hubsches madchen (mit den knikkende kopf)?
    C.
  2. Rineke Haasnoot:
    14 augustus 2022
    Hoi José
    Theo heeft inderdaad enkel gele t shirts mee. Hij is dan duidelijk te zien op de fiets .raak ik hem niet kwijt😂
  3. Ellen Schade:
    13 augustus 2022
    Hoy R en T Zo,zo echte toeristen Dagje stad Gezellig hè,Berlijn is inderdaad echt een bijzondere stad Oud en modern Veel geschiedenis Morgen zal het wel fietsen worden of kleine dorpjes Denk aan de warmte HITTEGOLF Veel sukses Gr E
  4. Trudy en Andre:
    13 augustus 2022
    Langzaam maar zeker komen jullie al weer richting Nederland. We zijn benieuwd naar de verhalen. Goede reis verder en veel plezier.