Zondag 14/8

14 augustus 2022 - Laatzen, Duitsland

Mooie fietstocht gemaakt naar Brandenburg. Heerlijk weer en windje mee. Vrij makkelijke weg en dan maak je snel km. De winkels in Duitsland zijn zondag allemaal dicht .,Daarom gister al wat eten ingekocht voor vandaag.,Toch raar hoor dat er geen supermarkt open is . Gelukkig wel een patisserie. Wat een heerlijke taarten en daarom was de keuze wel moeilijk., Lekker koffie gedronken en een stukje gebak. Per slot van rekening is het zondag. In Brandenburg wilde we de trein nemen naar Magdenburg. Daar je tot en met augustus een treinkaartje kan kopen voor 9 euro was het echt verschrikkelijk druk in de trein. De perrons stonden vol met mensen , fietsen , kinderwagens enz . Dit hebben we nog nooit zo druk gezien.,In Magdenburg hebben we besloten dan er maar een trein dagje van te maken. We zijn doorgereisd naar Hannover. We willen graag aankomende donderdag of vrijdag thuis zijn, vandaar de trein om km te overbruggen Door de grote drukte was er een behoorlijke vertraging Daardoor misten we de aansluiting Dan maar wachten op de volgende trein .Best wel een vermoeiende dag. In Hannover zijn we naar een camping gereden. Inmiddels was het al 19,30 uur . Heerlijk gegeten , douchen en slapen . Bij de Deense buren gevraagd of de powerbank bij hun opgeladen kan worden. Was prima. Powerbank ( absoluut een meerwaarde) is hard nodig voor de route. Batterij van de telefoon is niet voldoende voor de hele dag .

1. Ellen Schade:
    14 augustus 2022
    Hoy R en T Zo krijgen jullie haast Waar blijft de relaxen sfeer Blijf genieten van de reis ,dan maar een dagje later thuis Morgen een fijne rustige dag Gr E
  2. Tineke:
    15 augustus 2022
    Wat een reis. Fijn dat jullie een stukje met de trein konden.
    Het einde is in zicht.
    Wat hebben jullie veel beleefd.
    En geweldig dat ik zo een beetje mee kon reizen.
    Nog fijne laatste fietsdagen.
    Lieve groetjes.Tineke