Zaterdag 10 juli

10 juli 2021 - Sommerhausen, Duitsland

Voor de eerste keer 2x 4 km geklommen . Voor mij een makkie met de ebike en voor Theo flink aan de bak.Het lukte prima.  Het was wel een prachtige omgeving . Het weer was vandaag erg mooi, eindelijk kon ik mijn vestje uittrekken . De daling ging heerlijk. Heel gelijdelijk , geen scherpe bochten en een strakke weg. Wat wil je nog meer. We hebben ook een stuk langs de Main gereden. Hier was het best wel druk met fietsers. Ook in de kleine steden , Karelstad, veel mensen op straat erbij elkaar. Wel met de medische maskers op.
Op de eerste camping konden we niet terecht ivm de hoge waterstand van de main. Volgens weerbericht gaat het vannacht weer regenen en kan het water buiten de oevers treden . De volgende camping hadden we wel een plaatsje kunnen krijgen. Camping is druk ivm weekend. Alleen campers en caravans. Morgen zijn de winkels in Duitsland dicht. Vast wat eten ingeslagen. We zijn nu 10 km voorbij wurzburg.

1. José Van Opstal:
    10 juli 2021
    Wat een bescheiden tentje naast die andere campers. Fijn dat de weergoden jullie gunstig gezind waren vandaag. Wat zijn jullie heerlijk sportief bezig.....
  2. Ellen Schade:
    10 juli 2021
    Hoy Heerlijk een fijne droge dag In Duitsland wordt kennelijk ook veel gefietst,Wel gezellig wat meer drukte Jullie zullen komende week overal meer drukte hebben ,want hier is de vakantie begonnen Morgen veel Sukses en droog weer Gr E
  3. Cock:
    11 juli 2021
    Hallo, jullie zijn lekker bezig, net als Mollema. Jammer dat het weer niet echt zomers is. Voorbij Würzburg in het Frankenland, goede witte wijnen. Veel plezier. Cock
  4. Tineke:
    11 juli 2021
    Fijn dat jullie nu een droge dag hebben gehad.
    🙋😎
  5. Trudy en Andre:
    11 juli 2021
    Dit is een positief verslag! Lekker opgedroogd en morgen weer op pad. Hopelijk blijft het (vooral) droog.