Zondag 11 juli

11 juli 2021 - Neurenberg, Duitsland

Zo mooi het weer gister was , zo regenachtig was het vandaag. Trouwens ook vannacht. Met bakken kwam het naar beneden. Tent heeft het goed gehouden. Geen lekkage . In de regen vertrokken. Regenjas aan en rijden maar. Was ook een koude dag. Voordeel:,Regenkleding helpt ook tegen de kou. Paar flinke klimmen gehad. Eigenlijk een mooie omgeving, leuke kleine dorpjes.
Het was niet voor het eerst dat er zoveel regen gevallen was. Riviertjes traden buiten de oevers, weilanden overstroomd. Fietspaden konden we niet op ivm de overstroming . Je zag soms niet wat de rivier was. Veel modder op de fietspaden .
We hadden een kamer gehuurd voor deze nacht. Alle natte kleding hebben we uitgehangen om te drogen. Hete douche om warm te worden en een lekker bed. Morgen schijnt het weer beter te zijn. We zullen zien

1. Joke:
    11 juli 2021
    En was je regenjas nu wel waterdicht?
    Mooi dat jullie dit toch maar doen, echte doorzetters (of doortrappers).
    Veel liefs Joke
  2. José Van Opstal:
    Bikkels zijn jullie
  3. Jaap en Irene:
    11 juli 2021
    We sluiten ons aan bij de voorgaande reacties, wat een doorzetters zijn jullie om in zoveel regen te rijden. Even niet in de tent nu, dat hebben jullie dubbel en dwars verdiend.
  4. Ellen:
    11 juli 2021
    Hoy Echte fietsers doortrappen of gewoon met de trein een eind verderop waar het wel mooi weer is Jullie willen toch naar Griekenland ,? Niemand vraagt hoe?….?????? gelukkig nemen jullie dit keer wel eerder een kamer,lekker droog en warm Morgen veel Sukses en hopelijk geen kou en regen Want echt na regen komt zonneschijn,🌧🌧🌧🌧🌧🌤🌤🌤🌤🌤🌤🚵🏼‍♀️🚵🏼‍♀️🚵🏿‍♂️🚵🏿‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️
  5. Trudy en Andre:
    12 juli 2021
    Tsjonge, wat een regen is er gevallen. Jammer dat het weer niet meewerkt, maar jullie zijn wel wat gewend en echte doorzetters. Petje af hoor!
  6. Olaf:
    12 juli 2021
    Rivieren stromen uit hun bedding en jullie gaan gewoon door. Geweldig knap. Ik heb nu ook vakantie, maar hier is het droog. Succes, ik doe het niet na ook niet volgend jaar.