Vrijdag 9/7

9 juli 2021 - Aschaffenburg, Duitsland

Wat een dag vandaag. Vanmorgen wat later vertrokken door de regen.Om 9 uur was de regen weggetrokken . Hele dag bewolkt geweest en af en toe een bui. Dus daar gingen we weer. Temp was niet zo lekker . De hele dag wel mijn regenjack aangehad. Lekker warm. En mijn sokken aan in de sandalen😂. Het eerste stuk naar Frankfurt. Declathlon We wilden toch een 2 persoons luchtbed hebben ipv 2 aparte luchtbedden. Luchtbed van Theo leek wel een roeiboot . Erg groot en onstabiel. Ook gelijk 2 nieuwe slaapzakken gekocht. Degene die we mee hadden waren een soort mummie slaapzak. Vreselijk. Heel smal en je kon je amper bewegen . In de shopping hal was een dhl verzendpunt. We hebben gelijk de oude spullen naar huis gestuurd. Goed gelukt. Daar we erg afgeweken waren van de route voor de winkel , kostte het veel tijd om de weg weer te vinden. De camping die we op het oog hadden en voor de deur stonden was gesloten voor tenten. De beroemde Corona . Inmiddels was het behoorlijk laat geworden en veel km gereden . Kamer geboekt in aschaffenburg. Toen we bij het hotel aankwamen bleek dat ons hotel met dezelfde straatnaam 11 km verder was. Wat een tegenvaller . het is toch weer goed gekomen. Inmiddels lekker gedouched en wat bij komen van de dag

totaal aan km 130!

1. Jaap en Irene:
    9 juli 2021
    Allemachtig, 130 km met verschillende tegenslagen, pffffff. Inderdaad vreselijk, die mummie slaapzakken. Het lijkt ideaal, maar je voelt je ook echt een mummie in die dingen. Vannacht lekker slapen in een echt bed, maar morgen hopelijk toch weer op een camping in de tent, dat is toch het leukste.
  2. Ellen Schade:
    9 juli 2021
    Hoy heerlijk jongens vakanties,maar 130 km. Wat een prestatie en nog winkelen ook .Wat zullen jullie lekker slapen op het nieuwe luchtbed en de nieuwe slaapzakken, Maar eerst het verre hotel ,kunnen jullie niet beter op de bonnefooi een hotel boeken hoef je nooit te zoeken ,Toch slaap lekker en morgen een droge rustige dag Verlplezier en geniet Gr,E
  3. Gr Piet en Marijke:
    10 juli 2021
    Ook wel fijn dat jullie de vertrouwde Decathlon konden opzoeken, al was het omrijden. Vannacht weer een heerlijk bedje in de tent in het vooruitzicht!!
  4. Olaf:
    10 juli 2021
    Aaaah, wat een pechdag en na120km erachter komen, dat je nog 10 moet, vereist innerlijke kracht. Een soort commandotraining. Nou ja rust lekker uit, het is tenslotte vakantie