Woensdag 9/7

8 juli 2020 - Verceia, Italië

Extreem koude nacht. Logisch als je op 1000 meter hoogte zit . Maar toch. Diep in de slaapzak en dicht tegen elkaar om warm te blijven. Is gelukt.
Op weg naar de top . Op de ebike ging het soepel. In stand afwisselend tour/ sport en de grootste blad achter. Theo in zijn eigen tempo . Ik kan ondertussen foto’s maken van de prachtige omgeving. Hoe hoger we kwamen des te meer wind en het werd kouder. Met name het laatste stuk. We hebben het gered 👍. Zie foto’s  we zijnnu Italië . Ongeveer 4 uur erover gedaan. Naar beneden ging in 1 uur . Een aantal tunnels, heel veel Scherpe haarspeldbochten bochten. Onderweg veel motoren en wielrenners.
ineens werd het ook warm. Onderweg zag ik 30 graden staan. Effe een verschil.
we staan op een camping aan een meer. Geen mens op de camping . Erg stil. Alle caravans zijn dicht . Verbaast mij dat de camping open is. In de supermarkt draagt iedereen een mondkapje.

1. Gr Piet en Marijke:
    8 juli 2020
    Wat een extremen!! maar super mooie omgeving!!
  2. Cock:
    8 juli 2020
    Zo Theo, dan weet je nu wat voor een prestatie Hannibal heeft verricht. Niet met de fiets , maar met olifanten! Nog leuke munten tegengekomen onderweg. Trouwens hier regent het onophoudelijk.
  3. Trudy en Andre:
    8 juli 2020
    Wat een mooie foto's; fijn ook dat het prachtig weer is. Genieten jullie maar heerlijk en doe voorzichtig.
  4. Ruud Minis:
    9 juli 2020
    congratulazioni per aver raggiunto il confine italiano.
    superiore.

Ruud en Ada
  5. Rineke Haasnoot:
    13 juli 2020
    Grazi en ciao.😂
  6. Monique takens:
    9 juli 2020
    Diepe buiging en respect voor jullie. Wat een mooi avontuur. Doe voorzichtig en geniet ervan.
    Groetjes uit regenachtig Almere. Harry en Monique
  7. Ellen Schade:
    9 juli 2020
    Hall o R en T Wat een prachtige omgeving Fijn dat het in Italië warm weer is Pas op in Italië ,er zijn verschillende plaatsen weer in Lockdown Maar het is rToch overal rustig waar jullie heengaan ,Verl Sukses morgen Gr E
  8. PaCo:
    10 juli 2020
    Hoi Rineke & Theo, leuk om te lezen wat jullie allemaal beleven. Jullie zijn snel opgeschoten of was dat de bedoeling? Nu rondtoeren in Italie? Het weer is bij jullie beter dan hier, maar geniet ervan. groetjes Paul & Cora