Donderdag 10/7

9 juli 2020 - Soest, Nederland

Vandaag een lastige dag geweest met fietsen.Weinig fietspaden, drukke 2 baans wegen, slechte wegen en steigingen. We zijn met een pontje naar de overkant van het” como meer “ gedaan daar het mooier fietsen zou zijn.( volgens het fietsboekje) Dat was ook zo .  We zijn vele tunnels doorgegaan van 2,2 km , 1500 meter en kleiner. Het geluid kwam van alle kanten. Met name de motors waren het ergste. Camping gevonden in Lecco. Bijtijds gestopt. We hebben heerlijk gezwommen in het meer en lekker gelezen . Weer effe bijtanken. In de buurt van deze camping staan fabrieken waar bumpers van Ferrari’s Worden gemaakt en onderdelen van Mercedes en bmw. Op de camping wonen tijdelijk veel fabrieks arbeiders. Ook deze camping is erg  rustig . Geen uitbundige Italiaanse families met hun kinderen . Klein gedeelte van het sanitair is open.

1. Ellen Schade:
    10 juli 2020
    Hallo R en T Heetlijk aan het uitrusten ,Lijkt me een goed idee ,Jullie hebben toch de tijd aan jullie zelf ,Geniet ervan het is vakantie en een zonder eind.Lekker eten,drinken,lezen en uitslapen,Morgen weer een dag ,Geniet en veel groetjes E
  2. Ellen Schade:
    11 juli 2020
    Hallo R en T Ik krijg het idee dat jullie de volgende keer beter zelf de fietsroute kunnen uitpuzzelen,Met goede fietskaarten zullen jullie een heel eind komen en is het ook nog een sport om het zelf te doen Het is wel fijn dat het zo rustig is. wanneer komt Gezin Marc naar Italië ? verblijven jullie dan langers tijd op de zelfde camping? Geniet verder en denk aan de warmte Gr E