Dinsdag 7/7

7 juli 2020 - Soest, Nederland

Vannacht best wel een koude nacht geweest. We hadden vanmorgen geen haast. De bedoeling was ongeveer 60 km naar Andeer. Eitje dus😂Dit is aan de voet van de splugem pass op 1000 meter. Weer prachtig om hier te fietsen. Tussen de bergen door, redelijk goede fietspaden. Blauwe luchten en in de verten bergen met op de toppen sneeuw. Wat wil je nog meer. Echt genieten . Stuk langs de Rijn die steeds wilder werd . Door tunnels gereden. Ook een ervaring. Veel fietsers . De meeste op een ebike wat ik ook kan begrijpen in dit bergachtige land. We boffen ook met het Mooie weer. Aankomende nacht zal het ongeveer 10 graden zijn. Lange broek en vesten liggen klaar. De ebike van Rineke komt nu helemaal goed van pas. Met de grootste gemak fietst ze naar boven. Tijd om rond te kijken en foto’s te maken. Theo gaat op zijn eigen tempo.,

1. Ellen Schade:
    7 juli 2020
    Hallo R en T een prestatie Theo Al die bergen op een gewone fiets Hoop dat het weer wat beter wordt ! En de nachten niet zo koud.Wat zijn de voorspellingen? Hier deze week kwakkelig, Volgende week wordt het warmer,maar nog wel lager dan normaal,Morgen een fijne fietsdag ,met mooi weer Gr E
  2. Gr Piet en Marijke:
    8 juli 2020
    Lachen hoor...even wachten op Theo, leve de ebike!! Dat bleek al bij ons rondje Weesp over de Hollandse brug, ken je nagaan. Mooie natuur op jullie route, we genieten mee van de foto's!
  3. Tineke:
    8 juli 2020
    Wat een uithoudings vermogen hebben jullie. Maar zo te horen genieten jullie van de natuur en alles wat op jullie pad komt.
    Succes en veel plezier.