Woensdag 7 juli

7 juli 2021 - Boppard, Duitsland

Heerlijke zonnige dag vandaag . Ongeveer 100 km .,Wel een pittige tegenwind . We hebben bijna constant langs de Rijn gefietst. We waren niet de enige. Veel ouderen mensen met ebikes.( net als ik ) Maar met het verschil dat zij ws een camper op een van de vele camper sta plaatsen hadden staan.Gezellig een stukje fietsen op de prachtige opvouwbare ebike . Maar ook fietsers met volle bagage. Voor tassen en achter tassen en natuurlijk door fietsen ( net als wij) . Ik vergeet te vertellen dat er veel gewandeld wordt . Terrasjes, restaurants zijn dichtEven langs de moezel gereden wat eigenlijk niet de bedoeling was, het viel Theo op dat er geen vracht schepen voerden . Dan maar terug. Over de moezel dmv een brug. Vrij steile trap met de fiets omhoog en weer omlaag Werkje voor Theo., we staan nu op een camping. Met de trein in de achtertuin. Je kan niet alles hebben.Ook hier is het erg stil. Hier en daar een verdwaalde camping gast.

1. Ruud Minis:
    7 juli 2021
    Tja jongelui, ik lees dat jullie enorm genieten.
    Tegenwind, regen, lekke band, stijle trappen etc, jammer dat ik niet mee kon. Maar misschien volgend jaar. Alleen …. zie ik jullie dan wel op de camping. Mag je een wijntje bij me drinken. En als het koud is, dan zet ik toch de kachel een graadje hoger. Natuurlijk zal ik mee fietsen tot de uitgang van de camping. Zwaaien doen we zeker. Liefs en natuurlijk een fijne reis met mooi weer en heel veel meewind.
    Petje af hoor. Je broer
  2. Rineke Haasnoot:
    8 juli 2021
    Wat heerlijk om zo’n attente broer te hebben💋
  3. Jaap en Irene:
    7 juli 2021
    Gelukkig goed weer, dat fietst een stuk prettiger. @Rieneke, ondanks dat je met accu fietst, petje af hoor, ik (Irene) doe het je echt niet na. Ik zou bij de andere e-bikers kunnen horen met ergens in de omgeving een tent op de camping.
  4. Olaf:
    8 juli 2021
    we zullen doorgaan....en dat doen jullie zelfs met een stevige tegenwind. Het geeft mij inzicht in jullie doorzettingsvermogen. Het gaat niet om het eindpunt, maar de weg ernaar toe en die beleven jullie samen. Veel plezier vandaag. Riet en ik gaan volgende week ons nieuwe huisje schilderen. we willen gewoon zelf ook iets doen dat meer is dan een hoop geld uitgeven. We hebben een spannende kleur uitgezocht, maar zoveel spanning als jullie aankunnen? we zullen maar niet vergelijken. ook veel plezier met elkaar
  5. Rineke Haasnoot:
    8 juli 2021
    Hoi. Jullie nieuwe huis eigen maken is erg leuk om te doen. We zijn heel benieuwd naar de “ spannende kleur” . Succes
  6. Ellen Schade:
    8 juli 2021
    Hou Gisteren verslag gedaan ,maar er werd opeens Mailadres gevraagd die ik allang had ingevuld. Verstuur dit om te kijken of het nu wel doorgestuurd word