Dinsdag 6 juli

6 juli 2021 - Bornheim, Duitsland

Veel regen de afgelopen nacht. Heerlijk dat we een kamer hadden. Gister de natte tent in de kamer uitgelegd om te drogen . Volgens weerbericht aankomende dagen slecht weer. Besloten om wat later in de ochtend te vertrekken . Achteraf viel het allemaal mee. Vanmiddag zelfs de zon nog gezien en het vestje kon uit.
we hebben veel langs de Rijn gefietst . Mooi fietspad . Veel grote recreatie boten voor toeristen lagen aan de kant . Ws is het nog niet toegestaan om te openen en te varen met toeristen. Veel mensen aan het wandelen en menig bankje was bezet. Langs Keulen gefietst ( met de dom) . We zijn nu ongeveer 10 km van Bonn verwijdert. Morgen wordt het weer beter en hopen Koblenz te bereiken.

1. Ellen:
    6 juli 2021
    HoyNa regen komt zonneschijn Hoop voor jullie dat dat morgen is ,Hier een avond geen Corona maar nieuws. Peter r de V Ries is in De L L dwarsstraat hartje A,Dam begin van de avond neergeschoten Hele avond T V niets anders Een echte toerist gaat de Dom binnen Echte fietsers fietsen er langs Morgen Sukses en zon Gr E
  2. Tineke:
    7 juli 2021
    Wat naar dat jullie zoveel regen hebben. Hopelijk vandaag beter .