Woensdag 5/8

5 augustus 2020 - Buch bij Jenbach, Oostenrijk

Met allemaal weer droge spullen op weg naar de top van de Brenner. Het was vanmorgen 9 graden dus wel een joggingsbroek en trui aan. Theo heeft het niet zo snel koud dus probeerde hij het zonder zijn Jack . We konden weer een fietspad volgen . Weer prachtige natuur . In het begin veel pittige kleine steigingen . Daarna ging het fietspad langzaam omhoog . Zonder haarspeldbochten . Voordat we het wisten waren we al boven . In het dorp outletwinkels ( soort Batavia stad) en veel eet en drink tentjes.  In een outlet winkel met fiets spullen hebben we nog een petje en een paar warme sokken voor Rineke Gekocht. Toen we de Brenner naar beneden gingen, hebben we ons warm aangekleed .Beiden wel ijskoude handen. Bleef de hele dag erg bewolkt , veel tegenwind en best wel koud. Op een camping in Jenbach gaan staan. Volgens de camping dame was het gister zo koud dat er in hogere delen sneeuw in de bergen is gevallen . De camping heeft ook een zwembad., lokt ons niet zo om een duik te nemen.  Is ongeveer 40 km van Innsbruck. De komende dagen gaan we de rivier” de Inn “ volgen. Morgen zitten alweer in Duitsland.

1. Piet en Marijke:
    5 augustus 2020
    Wat een mooie plaatjes, wel genieten onderweg zo!
  2. Rineke Haasnoot:
    Absoluut 👍
  3. Ruud Minis:
    Rineke, als je toch in Jenbach bent, ga dan even langs Frau Mies. 😄
    Doe dan ook uiteraard ook de groetjes van mij. 🤪😂
  4. Rineke Haasnoot:
    5 augustus 2020
    Zal ik doen! Ze had toch 2 kinderen? Gabrielle en Conrad ( stopcontact) 😂. Hoelang is dat niet geleden? 55 jaar?
  5. Ellen Schade:
    6 augustus 2020
    Hallo R en T Alles weer in rustige fietswateren,Zo heel koud is niet de bedoeling ,maar war koeler wel prettiger ,Mooie omgeving zoals de fotoos laten zien,Rustig aan blijven doen en genieten,Gr E