Vrijdag 7/8

7 augustus 2020 - Soest, Nederland

We zijn nu in Landshutt in Duitsland . Het is zomer hier en de temp . is heerlijk. Vanmorgen kwamen we uit wasserberk . Ongeveer 65 gereden met heuvel op en heuvel af . Gister een hele poos langs de “ inn “ gereden . Veel tegenwind en een grindweg . Gewoon lekker gefietst . Niet echt heel bijzonder . Vanmiddag op tijd op de camping. Vanmiddag is het centrum van Landshutt geweest .

1. Trudy en Andre:
    7 augustus 2020
    Jullie "ruiken" al een beetje het Hollandse luchtje!????? Duitsland klinkt veel dichterbij dan Italië! Goede reis verder.
  2. Ellen Schade:
    7 augustus 2020
    Boy R en T Even lekker rustig ,En nu al in Duitsland,Nog even doortrappen en jullie zijn thuis Doe nog even rustig aan ,Hier is zeker de komende 6 dag hittegolf 30 tot 35 Gr ,Lekker rondkijken ,eten en genieten Gr E
  3. Ada:
    8 augustus 2020
    Eigenlijk wel jammer dat jullie al zo dicht bij huis zijn. Elke dag volgen we jullie en dat is eigenlijk een ritueeltje geworden. Maar het is natuurlijk ook wel fijn dat we jullie gauw weer zien. Rij voorzichtig en tot snel.😘
  4. Martine Chardon:
    9 augustus 2020
    Leuk om de berichten te lezen. Jullie gaan als een speer. Mooie foto's ook. Veel plezier en sterkte nog voor het geval het nog erg heet is tijdens de fietstocht. Vriendelijke groet Martine (oud-collega van Theo van OBS De Globe)