Dinsdag 4/8

4 augustus 2020 - Sterzing, Italië

Vanmorgen zijn we naar een hotel gegaan vlak bij de Brenner pas. Gisteravond waren we op de camping en het begint te regenen . De hele avond , nacht en ochtend. Volgens de weerberichten blijft het regenen.  Jullie snappen dan wel dat alles nat of klam is.  Vanmorgen om 8 uur geboekt en na uitleg konden we gelijk komen. Heerlijk. Alle natte troep ingepakt . Hele vriendelijke dame , die ons wel zielig vond, bood aan om alle natte kleding enz. te wassen en te drogen.( we waren ook wel een beetje zielig) temp 10 graden. (We kwamen van 34 graden) Is ook echt wel koud. Fietsen in de garage en de tent daar uithangen om te drogen. Lekkere warme kamer , hete douche en fijne bedden. Heerlijk genieten van de luxe van een hotel. Alle fietstassen uitgepakt en drooggemaakt. Wat een gedoe. Morgen is de regen weer over en dan gaan we de Brennerpas over.
Fietsen ging gister prima. Theo redt het ook weer. Tja bijna 6 weken onderweg is wat anders dan 2 weken. Dan gebeurt er wel eens wat. Van de week een nieuwe achterband voor fiets van Theo. Deze was versleten. Tot nu toe ongeveer 3500 km gereden . De fietstocht Bolzano / Brenner bestond uit een fietspad. Prachtig door de bergen. Veel tunneltjes, Watervallen in allerlei vormen flinke korte stijgingen en dalingen. PS we hadden 2 nachten geleden de tablet buiten laten liggen . Ook toen regende het . Daar kan een tablet niet tegen hebben we ontdekt. Gelukkig hebben we nog kaarten van de anwb en anders de telefoon ( Google is mijn beste vriend😂)

1. Monique takens:
    4 augustus 2020
    he buurtjes , lees nu jullie avonturen van de laatste dagen. Fijn dat Theo weer op de been is maar toch even schrikken. Goed dat jullie af en toe de luxe nemen van een hotelovernachting. Rustig aan, geniet en blijf gezond. xx
  2. Ellen Schade:
    4 augustus 2020
    Hoe Ren T. Verstandig om een hotel en één dagje rust te nemenDie luxe kunne jullie na 3500 km wel nemen,geniet van de laatste weken en neem voldoende rust Er komen nog genoeg vakanties, Hier alles goed ,komende week denkelijk een hittegolf ,Rustig aan en de ventilator aan Gr E
  3. Trudy en Andre:
    4 augustus 2020
    Er gebeurt nogal wat onderweg. Hopelijk houden jullie de moed er in.
    Sterkte voor de rest van de reis; heerlijk als het droog is/blijft.
  4. Rineke Haasnoot:
    5 augustus 2020
    Klopt. We zijn ook lange tijd weg en dan gebeurt er best wel veel.