Woensdag 26 juli

26 juli 2023 - Melle, Frankrijk

Volgens het weerbericht zou het vandaag een zonnige dag worden met 26 graden. We hebben daar vandaag niet veel van gezien. Regen, regen en regen . Regen Jack aan en rijden maar. Wat is het weer toch belangrijk en wat kunnen we er veel over praten . Het is ook een belangrijk onderdeel als je de hele dag buiten bent . Maar wij zijn stoere bikkels . Toch gekozen voor een camping daar het weer beter zou worden in 15 uur.En dat klopte dus gelukkig ook . We zijn door kleine dorpjes gereden die de laatste jaren absoluut niet veranderd zijn . Oude huisjes, smalle straatjes en natuurlijk erg stil . Af en toe zie je iemand bij een schuur maar dat was het dan ook . We staan nu op een gemeente camping in Melle. Er is geen receptie waar je je kunt aanmelden . Er is een hefboom en een systeem waar je via je bankpas kan betalen . Je krijgt dan een kaart die je moet activeren . En dan pas gaat de hefboom omhoog zodat je er door kan met de auto . Voor de fiets is dit niet nodig want je kunt er altijd wel langs. Maar ook wij hebben een kaart gekocht . Van 12.50 worden we ook niet armer. 😂

1. Jaap en Irene:
    26 juli 2023
    Bikkels zijn jullie zeker, grote en harde zelfs. Toch wel jammer van het weer, maar gelukkig klaarde het op.
    We lezen jullie belevenissen iedere dag, zo leuk.
  2. Ellen Schade:
    26 juli 2023
    HoyR en T och eenmensmoet alles meemaken enna regen komt zonneschijn,Toch bikkels om in al die nattigheid toch naar een camping gegaan Inderdaad is het weer wereldwijd de meeste gespreksstof ,Hoe bevalt Frankrijk? vind het nog steeds leuk dat jullie toch iedere dag verslag doen, Morgen Sukses en mooi weer Gr E
  3. Olaf:
    27 juli 2023
    Leuk he, dat je zomaar de camping op kan, scheelt een receptie en extra administratie. Kwamen we in Noorwegen tegen in de hutten. Is dit de toekomst? Ik ga werken aan mijn fietsconditie. Ik wil naar 2 maal 50 km gaan. Kan bij jullie in de leer gaan. Gewoon iedere dag een stukje fietsen. Wat hebben jullie veel vegetarische gerechten in de pan. Volgens mij kan er nog wat rijst bij en iets van paprika en ui. En doen jullie nog aan toetjes of is het de hele dag toetjes eten?