Donderdag 27 juli

27 juli 2023 - Saint-Cyr, Frankrijk

De eerste kastelen komen in zicht en we naderen de Loire . Weer is onbestendig. Vanmorgen regen Jack aan, regenjack uit. Tot ongeveer 13 uur . We zijn nu even voorbij Poitiers. Vanmiddag was het weer heerlijk. Eindelijk weer eens lekker in het zonnetje zitten .morgen een kamer geboekt in de omgeving van Tours ivm veel regen . Omgeving is prachtig .

1. Ellen Schade:
    28 juli 2023
    Hoy R en T Als jullie zohard gaan ,dat je nu al bij Loire bent komen jullie vroegtijdig thuis en wordt het rondjes om de kerk,.DeLoire is erg mooi ,met vele kastelen en prachtige uitzichten Er worden in verschilllende kastelen lichtshows gegeven ,moeten jullie naar informeren is heel romantisch,Nu lekkerdroog in een kamer met ontbijt Morgen goede rit zonder regen Gr E
  2. Olaf:
    28 juli 2023
    Grappig hoor T&R, liggen jullie voor op het schema, dat ik niet ken. Er is in Frankrijk heel veel te zien. We zijn zelf naar Taize geweest , maar als Ellen schrijft over lichtshows moet dat ook een belevenis zijn. Kijk even op google naar een passende attractie en via TikTok naar een lekker restaurant. En dan lekker genieten van de fiets en het zonnetje en veel voor de wind.