Woensdag 21 juni

21 juni 2023 - Dos Hermanas, Spanje

Vanmorgen voor het eerst ontbijt in hotel gedaan. Wel oké maar joghurt met müsli vinden we lekkerder. We zijn nu weer op dezelfde camping bij Sevilla als op de heen weg . We moesten echt via Sevilla naar Portugal. Er is namelijk en natuur gebied waar je niet makkelijk door heen komt met de fiets. Het leek ons wel leuk maar om nu 28 km door een zandpad te rijden gaat ons niet lukken. Zware fietstassen, erg warm en ploeteren . De zg fietspaden is Spanje bestaan grotendeels uit kiezels en is niet fijn om te rijden . ( druk ik het netjes uit) . Dus “ nee” . Eerst Sevilla en dan richting Portugal. Vandaag veel gefietst. Ongeveer 100 km. Vanmorgen toch weer een kiezelpad genomen maar dat was een verkeerde keuze. Flink moeten omrijden vandaar de 100 km. Maar we staan nu lekker op de camping. Zwembad erbij , kleding gewassen en heerlijk spaghetti gegeten. Als het zo warm is heb je niet veel trek . Je bent dan geneigd om weinig en makkelijk te eten. Meer drinken , drinken en drinken. We hebben gister een zak ijsblokjes gekocht en in de thermoskannen gedaan. Ijs koud water . Heerlijk. In onze thermoskannen blijven de vloeistoffen 24 uur koud/ warm. En dat klopt ook. We kopen water en gieten het erbij. Frisdrank kopen we  zelden.Vandaag stond de teller op 2000 km . Ongelofelijk wat hebben we al veel km gefietst. Voor morgen staat er een korte route op het programma 60 km. We hebben al een kamer geboekt met airco . Temp blijft hier stijgen . We gaan het allemaal zien

1. Ellen Schade:
    21 juni 2023
    Hoy R en T Volgend jaar toch maar een ander jaargetij kiezen Als gepensioneerde toch alle keus Hier wordt ook vermeld Zuid spanje het warmst van de hele wereld En jullie fietsen daar 2000 km Eigenwijs…..????? Maar neem vooral rust en blijf genieten Tijd genoeg Morgen veel Sukses Gr E
  2. Olaf:
    22 juni 2023
    Hi T&R,
    Wat een hitte, denk goed aan jezelf. Je lichaam moet het ook aankunnen. Lekker kamer met airco en ontspanning. Zorg dat je geen hoofdpijn krijgt van de hitte op je bolletje. En dan al 2000 km gereden. Jullie zijn ongelofelijk sterk. Zeker op jullie leeftijd. In wezen is het een enorme inspanning. Dus zorg dat je geniet en niet teveel van je lichaam vraagt. Ik heb trouwens alle chemo kuren afgerond en mag blij zijn dat ik nog leef. Dus ook wij gaan genieten!!!!
  3. Chris Buddelmeijer:
    22 juni 2023
    Ik ben niet zo van schrijven, MAAR ik volg jullie avonturen dagelijks, zelfs soms met google maps erbij.
    Wat een ervaring!
    Groetjes Chris en Joop