Vrijdag 28 juli

28 juli 2023 - Veigné, Frankrijk

Dank je wel voor jullie adviezen.
helaas blijft de regen maar naar beneden vallen. Echt jammer want het is prachtig fietsen in de natuur . De temperatuur is eigenlijk wel prima . Ook de komende week wordt er veel regen verwacht . Samen naar de kaart gekeken hoe we het beste kunnen rijden om zo min mogelijk in de regen buien terrecht te komen. We gaan proberen naar Orleans te gaan . Langs de Loire fietsen ( hier en daar geen avond show in de kastelen bekijken 😂) maar wel genieten van het fietsen in de prachtige natuur. Inmiddels de 5000 km gepasseerd. Regelmatig doen we in deze vakantie  samen het spelletje yahtzee. Ik heb al 2 keer gewonnen . Kun je na gaan hoeveel keer Theo heeft gewonnen. Onze conditie is fantastisch waardoor we probleemloos 90/100 km rijden en zelfs nog in het begin van de middag al op de plaats van bestemming. Tussendoor boodschappen, ontbijt, koffie, broodje , joghurt en het nodige bekijken. We ontbijten pas na ongeveer 20 km fietsen . Dat is beter voor de bloedsuikers van Theo en gezelliger ergens op een bankje zitten. De afgelopen weken hebben we zoveel gezien, meegemaakt enz dat we genoeg hebben aan onze dagelijkse fietstocht

1. Nancy Leijendekkers:
    28 juli 2023
    Trots op jullie!
  2. Trudy en Andre:
    28 juli 2023
    Jammer van al die regen, maar verder klinkt het allemaal heel positief! Top!
  3. Ellen Schade:
    29 juli 2023
    Hoy R En T Het doet me genoegen dat jullie ook wat ontspannen tussendoor In west Europa is het toch heel anders ,als in Oost Azië ,Veel meer ontspannen ,maar ja de regen zal nog steeeds blijven Hier wordt al gezegd dat de zomer oven is,maat we blijven hopen op mooi weer ,Geniet van de dag en de zon die er af en toets Sukses Gr E
  4. Olaf:
    29 juli 2023
    Geweldig, makkelijk 80/100 km fietsen en rondkijken. Wat een conditie. Goed, dat jullie de suikers beheersen en niet de suikerwaarden jullie beheerst. Complimenten!!. Het klinkt zo ontspannen en dan al 5000 km in de benen. Hier afwisseling tussen zonnig en een plensbui over je heen. Typisch bramenweer, dus we gaan vanmiddag jam maken.
    Eergisteren heb ik 10 km gewandeld, terwijl de medicatie is gestopt. Volgende week een gesprek met de oncologie. Ik voel me goed... En dat gun ik jullie ook op jullie eigen manier. Veel plezier