Zaterdag 29 juli

29 juli 2023 - Blois, Frankrijk

Tja . Wat zal ik er van zeggen ? Als ik zeg “ regen” dat zegt dat voldoende . Schuilen had geen zin . Besloten om maar weer een kamer te boeken zodat we alles weer konden drogen. Halverwege de middag klaarde het op . Onderweg kwamen we ondanks het slechte weer veel fietsers tegen . Sommige helemaal ingepakt voor de regen en anderen alleen een t shirt en fiets broek . Het wordt toch nat en dan zo min mogelijk kleding. Ook wat voor te zeggen . We hebben de route langs de Loire genomen .Mooi fietspad en heerlijk om te fietsen. Van de Loire zie je niet veel maar wel van de kastelen . We zijn in Amboise geweest ( zijn we ooit eerder geweest) waar een prachtig kasteel staat. We zijn nu in Blois . Ook daar prachtige kerk en kasteel. Morgen schijnt de regen niet meer aanwezig te zijn volgens het weerbericht. We zullen het wel zien .

1. Olaf:
    30 juli 2023
    Gisteren zelf op de electrische fiets 47 km gefietst. Ik was gewaarschuwd voor code geel en toch ...op de fiets gestapt. Ja hoor een regenbui met onweer en nat tot op mijn onderbroek. Thuis alles uitgehangen. Dus we hebben hier ook buien. Eigenwijze buien en regen buien. Als je er maar om kan lachen. Jullie veel plezier en ook veel aandacht voor de prachtige omgeving.