Vrijdag 23 juni

23 juni 2023 - Huelva, Spanje

Om 8 uur waren we er weer klaar voor Huelva. Later dan de planning ivm de warmte . Kan ook niet anders na zo’n enerverende dag. Tja we moesten nu weer terug naar de auto weg. Via … pad op de gewone weg terecht gekomen. Wind in de rug en lichte heuveltjes. Makkie vandaag. Je voelde de zon steeds sterker en warmer worden. Wel grappig hoor. Soms wil je de regen voor zijn en nu dus de hitte . Het weer is een belangrijk onderdeel van het fietsen. Warmte , kou, regen en wind maken wel uit hoe het fietsen gaat. We waren vrij vroeg in Huelva. We hebben via booking een soort van appartement gehuurd. Met keuken, woonkamer enz. Maar wat er niet bij stond dat we er pas om 15 uur in konden. Dat stond niet bij de booking. We hebben booking . Com gebeld in nl dat er niemand was. Zij hebben contact opgenomen met de verhuurster . Toch wachten tot 15 uur en het was 13 uur. Altijd lastig bij hotels . Vaak kun je er pas op 15 uur in. We hebben dus 2 uur maar gewacht in de schuw . Heerlijke broodje met kaas gegeten en natuurlijk water en melk. Iemand uit de flat kwam een zak met ijsblokjes brengen . Super vriendelijk. Al het ijs verdeeld in de thermoskannen. Uiteindelijk kwam de verhuurster. Natuurlijk pas om 15.30 uur. En je raadt het vast wel. Het appartement was 3 hoog( 6 trappen) geen lift en de fietsen mochten niet beneden staan. Oké dan maar naar boven brengen. Pfffffff. Vanmiddag samen gekeken wat ons plan wordt voor de komende dagen. Ivm de warmte blijven we bij de kust Via Faro langs de kust omhoog. De temp zal daar zeker dragelijker zijn. Het land naar boven ingaan is onverantwoordelijk .

1. Trudy en Andre:
    23 juni 2023
    Hoi Theo en Rineke. Wij hebben een poosje geen reactie gegeven, omdat we zelf een aantal dagen weggeweest zijn. Maar jullie belevenissen hebben we wel gevolgd hoor! We krijgen steeds meer bewondering voor jullie. Fietsen in de snikhitte en op allerlei gebied heel wat hobbels nemen. Knap hoor! Natuurlijk genieten jullie van alle belevenissen en zien heel veel, maar....wij zien het ons zelf niet doen. Heel veel plezier weer toegewenst en een goede voortzetting van jullie reis. Groet!